14 listopada 2011

Clipy

Miałam pokazać clipy które kupiłam nie dlatego aby włosy były mega długie ale aby zagęścić moją czuprynę , problem był z kolorem który nie jest ani ciemnym blondem ani brązem ale jakoś się udało wybrać podobny , oprócz tego wybrałam włosy naturalne a nie syntetyczne więc następnym razem jak będę farbować włosy pofarbuje też clipy, zestaw jest fajny ja mam długość 45 cm gdy ja założę mają taką długość ja moje naturalne ..no może trochę dłuższe. Nie noszę ich codziennie ale na jakieś okazje czemu nie. Zakupiłam je w sklepie stacjonarnym cosmoshop.


Oto i one :


                                                                                                                                             Magdalena

15 komentarzy:

  1. A pokażesz je kiedyś na sobie? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak przyjaciółce ciągle przyczepiałam i odczepiałam te włoski ;) Na całe szczęście sama nie muszę z takich korzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) pewnie ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. izabela - pewnie tak ;)
    martus - no ja chętnie skorzystam ;)
    lila - dzieki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kiedyś clipy ale nie noszę, to nie dla mnie,wolę naturalne :)

    Swoją drogą, Madziu ja Cie pamiętam z youtube! Jeszcze jak byłaś blondynką! Super tak znaleźć znajomą twarz :) nie wiem czy mnie pamiętasz - Marzeniatko - z wizażu ;-)

    Dodaje do obserwacji i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzeniatko ;* Pewnie że pamiętam ale fajnie że mnie znalazłaś ;) Teraz mam brązowe włosy ;)Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, ciekawe. Ja nie miałam nigdy do czynienia z niczym takim :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam sobie jakiś czas temu włoski tego typu, kolor trafiony, tylko długość nie ta. Moje włosy są lekko za ramiona, a tamte jakieś 10-15cm dłuższe.. trochę szkoda ich podcinać, ale chyba trzeba będzie :) Pokaż kiedyś fotkę jak wyglądają one przypięte na Twoich włosach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie ceny sa w stacjonarnym takie jak w internecie ?

    OdpowiedzUsuń
  10. pokaże fotki jak wyglądają na mnie ;)
    Anonim - w sklepie internetowym jest taniej, ale musisz płacić dodatkowo za przesyłke

    OdpowiedzUsuń
  11. a o ile drozej w stacjonarym ?

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba ok 20 zł wiecej ja płaciłam

    OdpowiedzUsuń
  13. 20 zl wiecej niz na cosmoshop.pl ? bo ona jeszcze sprzedaje na allergo i tam ma 10-15 zl taniej niz w cosmoshop.pl wiec generalnie wyszlo by na to ze kupujac na allegro wychodzi sie duzo lepiej niz w stacjonarnym

    OdpowiedzUsuń
  14. możliwe ja nie szukałam przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 2+dni+temu+zam%CmI%C5%82am+te%C5%BC+z+cosmoshopa+i+czekam+na+nie+ale+boj%C4%99+si%C4%99+%C5%BCe+nie+b%C4%99d%C4%99+ich+umia%C5%82a+zapi%C4%85%C4%87+sama+albo+mi+si%C4%99+bed%C4%85+zs%C3%B3wa%C4%87..+%3B%2F

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...