26 listopada 2011

Co kupić na prezenty ?

W zeszłym roku kupowałam prezenty na ostatnią chwilę - nie zaplanowane, lub zaplanowane bez dokładnego zastanowienia. W tym roku nie popełnię tego błędu. Robię listę potencjalnych prezentów dla każdego. Na chwilę obecną nie mam co się cieszyć bo mam tylko dwa prezenty zaplanowane.

Mama - karta pieniężna do wykorzystania w Douglasie lub w C&A ( muszę się zastanowić który by bardziej chciała.
Krzysiek - tablet, i tutaj też dylemat jaki wybrać narazie się zastanawiam na którą firmę postawić.

Hahaha i koniec ! Nie mam pomysłu na resztę prezentów, oczywiście papier ozdobny pudełeczka, ozdoby itp do pakowania prezentów mam już kupione.

Do obdarowania zostali przyszli teściowie i babcia . - co mam im kupić jakieś pomysły ? Oczywiście odpadają prezenty typu " zestaw kosmetyczny Dave" chcę coś co im się przyda lub coś oryginalnego.

A ja ? wiecie co bym chciała dostać ?

- napewno czarną torebkę - mam deficyt !!!!
- perfumy Prady  - trochę luksusu mi się należy !!!!


zdjęcie pochodzi ze strony fashionnow.pl


zdjęcie pochodzi ze strony kazar.pl
                                                                              
Nie mam więcej rzeczy materialnych sprecyzowanych, reszta i to chyba ta najważniejsza : chcę być zdrowa i szczęśliwa... ;)

10 komentarzy:

  1. dla babci moze jakas apaszke??ja tez juz mam prawie wszystkie prezenty kupione:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla babci - szkatułka, dla teściowej - książka kucharska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj robię 1-2 miesiące wcześniej listę co komu mogę sprezentować :) I tak mamuśka dostanie kosmetyki (krem, coś do skórek) o które kiedyś prosiła, papa dostanie chyba płyty CD plus może jakąś koszulę (koszulomaniak), siostra pewnie kosmetyki bo też zwykle chce.. Teściom na Twoim miejscu bym może kupiła coś w stylu zestawu kieliszków, jakiś ładny album na zdjęcia, zestaw sypanych herbat/dobrej kawy/ alkoholu. Zależy od ich upodobań ;)) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi została jeszcze tylko siostra, resztę prezentów mam kupionych.. Też zawsze kupowałam wszystko na ostatnią chwilę, teraz zakupiłam wszystko miesiąc wcześniej xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm jak coś wymyśle to napiszę:) Za to Twoje prezenty mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku kupuję mojej babci jakąś porządną kosmetyczkę, bo wiem, że jej się przyda w podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh... przepiękna torebka, ale cena pewnie równie wysoka

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobiety, bez względu w jakim wieku zawsze ucieszy biżuteria :) a mężczyźni, cóż, gadżeciaże :) więc może zestaw głośnomówiący do samochodu, zegarek czy zestaw do wina ( otwieracze itp )

    OdpowiedzUsuń
  9. Lyna- ja tej z kazaru nie chce za droga, ale jakąś inną przygarne ;)
    Dla babci już mam prezent i dla teściów też ;)

    Dziękuje za pomoc ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam fajny pomysł na prezent dla babci;) NICIARKA:D http://emako.pl/product-pol-23-Elegancki-drewniany-kuferek-na-przybory-do-szycia-niciarka.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...