8 listopada 2011

Czy ja jestem Under Twenty ?

Cześć !

Pomyślałam sobie że dam Wam znać jak sprawuje się moja reszta kosmetyków do twarzy. A jako że dawno nie było produktów Under Twenty to dziś są ! Ogólnie przyznam się że gdybym nie dostała tych produktów sama bym nie kupiła. Ja nawet nie wiedziałam że dostane je do testowania. Ale pomyślałam jak są to są. Zacznę od tego że ja nie używam produktów tej firmy, ponieważ jest ona przeznaczona dla osób poniżej 20 lat a ja mam niestety więcej. Jedną jedyną rzecz jaką kupuje raz na jakiś czas jest maseczka poprawiająca koloryt - jest rewelacyjna.
Wracając do produktów :


nr 1 Wow ! Energy kremowy peeling zaczynam od niego ponieważ się polubiliśmy.
Cena: 13,99zł / 150ml


+ ładnie pachnie
+ jest delikatny
+ dobrze oczyszcza cerę
+ wnikliwie złuszcza martwy naskórek
+ jest wydajny
+ nadaje się do cery również suchej !!!!!!! ( stosowany 1 lub 2 razy w tygodniu)
+ skóra po nim jest promienna i wygładzona
+ nie podrażnia

+/- nie wiem jak z zapychaniem przy stosowaniu raz w tygodniu nie zapchał cery suchej


Jestem generalnie na tak, nie będę owijać w bawełne że chętnie kupię nowy bo zapewnię będę testować dalej coś nowego ale mogę polecić dla chętnych osób.

nr 2

Pro! Hydra lekkie krem nawilżający
Cena: 13zł / 75ml





+ dobrze nawilża
+ skóra jest gładka
+ ma dobrą konsystencje
+ konsystencja ok ale lekki to on napewno nie jest
+ ładnie pachnie morelowo ;D

- zapycha pory co go dyskwalifikuje ( po 6 dniach stosowania)


I tutaj mam problem bo krem jako nawilżacz ok, ale nie polecę go chyba, ze względu na to zapychanie, a szkoda.

Testuje jeszcze krem koloryzujące ala podkłady - zobaczymy .

A wy macie jakieś produkty Under 20 które lubicie ?


6 komentarzy:

  1. Ja bardzo kremowy peeling lubię, mimo suchej skóry używałam go codziennie i nic się nie działo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam wszystkich na rozdanie kosmetyków Under Twenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam peeling i jestem z Niego bardzo zadowolona.
    Używam do tego szczoteczki do twarzy i po użyciu idealna gładka skóra. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o krem hmm muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja UnderTwenty już dawno nie jestem , więc na te produkty nigdy nie zwracałam uwagi. Może jednak coś spróbuję?

    OdpowiedzUsuń
  6. co do kremu, mnie nie powalił, moja skóra wymaga nawilżenia, a tu szału nie ma :) jedyne co dobrze i szybko się wchłania i spokojnie można stosować pod podkład.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...