21 listopada 2011

Pomadki Inglot - wkłady odcienie nude

Cześć dziewczyny !

Wracam po weekendzie pełnym pracy i po wczorajszej imprezie. Ale za to z bardzo ciekawym  tematem a może prezentacją? Błyszczyki i pomadki nude najlepiej się sprawdzają u mnie. Dość często wykonuje smokey eyes lub makijaże gdzie główną rolę grają oczy usta wtedy powinny być delikatne. Dlatego też przeglądając wątek na wizażu o Inglocie szukałam zdjęć z pomadkami i znalazłam śliczne odcienie - ale nie miałam kasy a potem o tym zapomniałam aż do soboty.

Krzysiek poleciał do Empiku po płyty , a mi zaświtało żę piętro wyżej jest inglot i jak bym wyszła szybko z pracy to jeszcze bym zdążyła ;) I oto jestem posiadaczką palety z pomadkami.

Interesują Was kolory, proszę bardzo :



05 - bardzo jasny odcień nude, nie trupi ale przeznaczony dla osób o jasnej karnacji
06- piękny odcień beżu, naturalny nie za ciemny nie za jasny 
07 - troszeczkę cieplejszy odcień niż 05 i ciemniejszy o ton 
25 - beżo-brąz podobny do koloru błyszczyka z vipery nr 57 z serii Hello Girl
44- odcień wpadający w róż piękny i delikatny 




Zdjęcia robione w świetle dziennym.

Pomadki należy nakładać na nawilżone usta, pigmentację mają bardzo dobrą, nie nawilżają specjalnie, nie wiem jeszcze jak się utrzymują,najładniejszy efekt jest gdy wklepiemy je palcem.


A i dostałam zaproszenie na makijaż Inglota, w jakiś dzień muszę się wybrać zobaczymy jak mnie pomalują ;)

                                                                                                                                   Magdalena

15 komentarzy:

  1. śliczne te pomadki ...no jest w czym wybierać..buziaki śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna paletka, możesz napisać ile kosztowała ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SweetPerełka - jak na "nudziare " przystało, musiałam ją mieć ;)
    Invierno - cały zestaw 60 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda a te kolory można kupić nie jako wkłady ale jako normalne pomadki ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu nie wiem wydaje mi się ze te normalne pomadki mają inne numerki ale bym musiała sprawdzić bo się nie pytałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój faworyt to 07:) Ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorki :) a pokażesz jak wyglądają na ustach? Najbardziej interesują mnie 07 i 05 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 44 i 06 są przepiękne. Nigdy nie zwracałam szczególnej uwagi na pomadki Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mili - postaram sie pokazać na ustach

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolory :)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm... cudne te pomadki, chyba się skusze na pare z nich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...