25 listopada 2011

Project

Miałam poczekać do końca miesiąca ale nie mogę mam za dużo pudełeczek. Pozbyłam się naprawdę dużej ilości, u mnie było tak że każde opakowanie było otwarte i je używałam wszystkiego miałam po trochę ale żadnego skończonego produktu dlatego kosmetyki dublują się . Także zapraszam do obejrzenia zdjęć ;)


* masło do ciała - kakaowe ziaja - ładnie pachnie, nawet je lubię jako nieliczny produkt z tej firmy
*krem nagietkowy ziaja - bardzo tłusty krem nadaje się tylko na noc dla cer suchych
*krem Ava z kwasem hialuronowym- robiłam o nim recenzje, nie podobał mi się 
* krem oliwkowy ziaja - następny beznadziejny krem 



* zapachy i tutaj powiem ogólnie żaden z nich nie był n a tyle fajny żebym go bardzo mocno polubiła został mi jeszcze jeden taki sam jak w pozycji 3 i 4. Pewnie sama bym sobie żadnego z nich nie zakupiła - wszystkie dostałam w prezencie .


* płyn do płukania ust Prokudent - płyn jak płyn ;)
*szampony - tak jak poprzednio pisałam wolę ten czerwony ale dostałam ostatnio jako gratis też różowy więc nadal używam.


* yeyee kolorówka tusz z viperki - o nim też pisałam miałam go rok .
*błyszczyk AA - nr 2 jak dla mnie piękny zapach skitelsów ;p ale kolor i te drobinki nie fajne
* korektor Artdeco - rewelacyjny korektor rozświetlający też pisałam o nim posta.


To by było na tyle projekt trwa i Wam również życzę sukcesów ! 

XoXo

Magdalena 

7 komentarzy:

  1. No no no, ja wyrzucam opakowania na bieżąco ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, piękne zużycia. Krem oliwkowy to zło, nadaje się tylko do natłuszczania czegoś w samochodzie.
    Podziwiam, ze zużyłaś Chanel nr 5- toż to smród, którym ja nie popsikałabym nawet w toalecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Julia - ja zbieram specjalnie aby potem na blogu pokazać ;)
    Zoila - dokładnie wiem że zapach ma średni, uwierz miałam go bardzooooooooooo długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję mega zużycia:) Teraz leć do drogerii coś sobie sprawić bo w pełni Ci się to nalezy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno dawno temu też miałam ten perfum z avonu:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...