6 listopada 2011

Przepis na : Sałatke ze świeżego kalafiora z curry

Tak ja obiecałam dzisiaj przepis na sałatkę którą robiłam wczoraj. Jest banalnie prosta i bardzo dobra.
Oto przepis:

myjemy kalafiora,kroimy na kawałeczki

kroimy składniki - długi ogórek 

świeże pieczarki

marynowane ogórki w curry i occie

opcjonalnie marynowane pieczarki

dodajemy również papryke konserwową

cebulke która była w ogórkach z curry

wszystko dajemy do miski 

czas na sos dajemy majonez /lub/i jogurt naturalny
ja nie miałam akurat jogurtu

dodajemy curry

i warzywko

bazylie

trochę pieprzu

całość dokładnie mieszamy i wlewamy do miski

i oto efekt końcowy 

SMACZNEGO !!!

P.s Wszystko robię na oko dlatego nie podaje wam ilości.
Pozatym dziękuje mojemu pomocnikowi ;)


8 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawy przepis. Tylko ja kalafiora nie znoszę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pysznie :) na pewno wypróbuje przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to wszystko takie surowe ? :) i pieczarki i kalafior ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. S1klaa- tak surowe o to chodzi tylko dokładnie oczyszczone musi być ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zoila - to musze jakiś przepis inny podać hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda całkiem ciekawie ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...