12 listopada 2011

Sekrety Makijażu wg. Eryki Sokólskiej

Czytelniczka mojego bloga zasygnalizowała iż chciałaby zakupić tą książkę i prosi o kilka zdań na jej temat.
Jak wiecie książkę kupiłam w Empiku za niecałe 50zł. Co do książki - jednym zdaniem mogłabym napisać że są tu przedstawione podstawy makijażu które dla żadnej z kobiet nie powinny być obce.

Znajdziemy tu opis przedmiotów do makijażu jak i samych produktów.Pozatym dobór kolorów, oraz technikę nakładanie makijażu , jak np. malować oczy w zależności od tego jaki macie kształt. Najbardziej podobają mi się inspiracje na samym końcu książki . Książka zawiera materiały podstaw, które ja mam raczej opanowane i nic nowego się nie dowiedziałam, aczkolwiek fajnie jest mieć wszystko w  jednym miejscu.
Dałam do przeczytanie książkę mojej mamie zobaczymy co powie.Warto wspomnieć, że każda złotówka ze sprzedanego egzemplarza książki zostanie przekazane na „Wielką Kampanię Życia- AVON Kontra Rak Piersi“.







Podsumowując rewelacji i fajerwerków nie ma , natomiast dla osób początkujących jak najbardziej. I tak najważniejsze są ćwiczenia makijażu sama teoria nic nam nie da, ale czasami bardzo pomaga.

Pozdrawiam Was dziewczyny bardzo serdecznie.


12 komentarzy:

  1. Nie posiadam żadnej książki o makijażu, ale ta wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam mieć książkę Eryki Sokólskiej "Makijaż Fotograficzny" no i mi nie przeszło, a tu kolejne wydanie, a zawsze mam coś innego wazniejszego do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam na Allegro, że ktoś zaszałał i za tą księzke zyczy sobie 300 zł :D

      Usuń
    2. 300zł masakra jakaś ale chętnie też bym to książkę kupiła;)

      Usuń
  3. Materialistka- ja też nie miałam do tej pory ;)
    Eweska - makijaż fotograficzny też bym chciała
    Justyna - to kupuj ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby mis ie taka książka.. Chętnie poczytałabym o podstawach bo póki co samouczek ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na blogu jest jeszcze przez 2 dni rozdanie tej książki. Zapraszam zainteresowane. I przepraszam za spam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 11 października także zrobiłam u siebie o tej książkę posta.
    A że pracuję w empiku polecam dziewczynom zamawianie książek z empik.com są w tańszej cenie :)
    http://hairmakeupartistannatomczak.blogspot.com/2011/10/sekrety-makijazu-nowa-ksiazka-eryki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja choruję na tą o makijażu foto.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że napisałaś takiego posta :)
    No coż.. ja liczę na to, że mi Mikołaj tą książke przyniesie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ta książka mnie zachęciła i okropnie się na nią nakręciłam, jednak po przekartkowaniu jej w empiku bylam zawiedziona.

    tak jak powiedziałas, jest dobra dla początkujących,a le jesli ktoś ma jakąkolwiek wiedzę na temat makijazu to odradzam.

    wlasnie przyszly do mnie ksiazki bobbi brown i jemmy kidd, co prawda są o wiele droższe i tylko w języku angielskim, ale ich poziom jest 1000% wyzszy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...