9 listopada 2011

Ulubieńcy Października

Oczywiście zakończył się miesiąc Październik i czas na ulubione kosmetyki. Ten miesiąc był dla mnie dość pracowity i miałam bardzo mało czasu dla siebie, nawet maseczek nie robiłam regularnie - a tak bardzo je lubię.Patrząc na kosmetyki sama siebie trochę zaskoczyłam, ponieważ niektóre produkty na początku były dla mnie beznadzieje jeśli chodzi o właściwości a o dziwo zmieniłam zdanie,ale wiecie tylko krowa zdania nie zmienia. Zapraszam w taki razie na moich ulubieńców.

Nr 1 - Oszalałam w tym miesiącu na punkcie tego pudru najgorsze jest to że to limitowana seria z Essence, a oczywiście chodzi o Essence, 50`s Girls Reloaded, Translucent Loose Powder (Transparenty puder sypki).
Dwie pinie na wizażu ma dobre, i mimo tego że na początku wydawało mi się że bardzo bieli twarz, teraz tak nie myślę.Przedłuża trwałość makijażu , ładnie matuje, długo się utrzymuje , nie bieli - przy odpowiedniej ilości przy aplikacji, minusem jest tylko opakowanie .Przepięknie pachnie budyniem waniliowym. Używam codziennie.



Nr 2 - Physiogel Balsam do ciała. Dawno nie miałam balsamu o tak lekkiej konsystencji który tak mocno nawilża skóre - jest fenomenalnym produktem, ponadto nie posiada zapachu,barwników ani mocnych konserwantów. Balsam tak jakby zatrzymuje wilgoć w skórze, przez co nie jest ona szorstka i sucha. Minusem może być cena.



Nr 3 - Błyszczyk do ust Essence XXXL Nudes kolor nr01 Pure Beauty - kończy mi się ,chyba pierwszy błyszczyk w tym roku który wykorzystam do końca - to świadczy o tym że go bardzo lubię, swego czasu robiłam recenzje na blogu.I wiecie co kupie go znowu.



Nr 4 - Cienie z Inglota a dokładnie dwa kolory, które znajdują zastosowanie w każdym makijażu, oto numerki : 142 AMC SHNE,342 MATT.( post o tych cieniach już jest ). Nie będę więcej pisała na ich temat każdy ma wyrobione zdanie, wg mnie są to najlepsze cienie na polskim rynku które mogą reprezentować Polskę, minusem jest "polityka" Inglota .


Nr 5 - Lakier do paznokci z Vipery nr   ,kolor matowy bez drobin, odcień pięknej szarości, nie za ciemny nie za jasny, idealny kolor, duże opakowanie ,pędzelek też wporządku, tylko trwałość słaba na moich paznokciach ok 3 dni max.



18 komentarzy:

  1. Teraz żałuję, że nie kupiłam tego pudru z Essence... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ten puder z essence,mam jest naprawde fajny i ma piekny zapach!!
    zapraszam na rozdanie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co nie tak z polityka inglota?

    OdpowiedzUsuń
  4. infusia- nie podoba mi się to że Inglot nastawił się na zagranice, a polske traktuje niedbale, gdzie jest niby polska strona inglota ......... nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mavia - szkoda naprawde bardzo fajny puder

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy niedbale. Mamy troche tych sklepow jednak i z o wiele lepszymi cenami niz za granica. I nie wiem po co maja robic polska strone. Ta ktora jest w zupelniosci wystarcza. Numery kolorow nie zmieniaja sie w kazdym panstwie, wiec czego chciec wiecej?

    OdpowiedzUsuń
  7. infusia- tak ceny są oki, ale mi się wydaję że mogli by zrobić polską stronę, dodatkowo sklep online,wypisywać nowości. Albo opcja z kupowaniem cieni, na samym początku mogłam kupić wkład jesli pokazałam że mam palete, albo gdy chciałam zakupić duża na chyba 20 cieni Pani powiedziała że zwykłym klientą nie sprzedają, gdy przyszłam z Dyplomem ukończenia szkoły pani powiedziała że palety im się skończyły. Nie podobały mi się te sytuacje, natomiast wiem że teraz jest troszkę lepiej. Co nie zmienia faktu że zdanie mam takie a nie inne .

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam błyszczyk z Essence z serii Nudes, ale 03 Nude Kiss- i to był jedyny błyszczyk, który zużyłam do dna.

    OdpowiedzUsuń
  9. a gęstnieje ten lakier w buteleczce? nie wiem, czy ja źle przechowuje lakiery,ale każdy lakier, który kupie, po pewnym czasie zaczyna gęstnieć...tak było również z tymi, który Ty posiadasz...nie wiem czy wina leży po mojej stronie...?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten lakier do paznokci! ;)
    mam podobny odcień, ale z bardzo badziewnej firmy ktorej nie polecam (przynajmniej na lakierach) 'basic'. Lakier strasznie się ciągnął i nie dalo się go normalnie rozprowadzić bo 'wędrował' dalej za pędzelkiem :CC

    OdpowiedzUsuń
  11. agiS - narazie nic się nie dzieje wiec nie wiem moze felerny był??

    OdpowiedzUsuń
  12. dżastin - z basic nie miałam nic jeszcze czaje sie na kredkę beżową ale nie moge nigdzie dostać

    OdpowiedzUsuń
  13. zoila - byłam własnie po błyszczyk i nie było mojego koloru ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. świetni ulubieńcy, a taki puder jak z essence bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten błyszczyk w wersji krwisto-czerwonej i jest boski!:) poza tym puder transparentny jest na stałe wprowadzony do oferty Essence, nie jest może z tej serii, ale zapewne niewiele się różni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olalaa - to muszę aż sprawdzić ten puder dzięki za cynk ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...