26 grudnia 2011

Farba BIOKAP Nutri Delicato

Jak wiecie jakiś czas temu pokazywałam Wam farbę do włosów,ale nie taką zwykłą drogeryjną ale roślinną farbę do włosów. I wreszcie się pofarbowałam kilka dni przed wigilią.

Co to jest Biokap?

BIOKAP Nutricolor to roślinne farby do trwałej koloryzacji włosów o naturalnej formule z wysoką zawartością składników pochodzenia roślinnego, delikatne dla skóry głowy i łatwe w użyciu. Przeznaczone dla osób wrażliwych lub skłonnych do alergii. Mogą być stosowane przez wszystkie osoby, które chcą lepiej zadbać o swoje włosy. Gwarantują długo utrzymujący się kolor oraz pokrycie siwych włosów w 100% już przy pierwszej aplikacji

Ja wybrałam farbę z serii Nutricolor Zielona Delicato kolor wybierałam online i zdecydowałam się na Orzechowy Kasztan nr 5.05, farba produkowane jest we Włoszech .

Oto kolor :






Tak to się prezentuje, po kilku dniach włosy wyglądają tak samo, kolor nadal jest intensywny i błyszczący.
Przy aplikacji nie było nieprzyjemnego zapachu ale mieszankę musiałam trzymać na włosach krócej niż zaleca producent ponieważ ja mam wrażliwą skórę głowy. Po ok. 20 minutach w jednym miejscu zaczęło mnie trochę szczypać i zmyłam mieszankę. Włosy farbuje się jak przy każdej innej farbie.
Ja jestem zadowolona z efektu ponieważ kolor jest bardzo zbliżony do mojego naturalnego.
Zobaczymy jak długo kolor będzie intensywny.




Strona producenta i wykaz w jakich Aptekach możecie zakupić farbę.

http://www.biokap.pl/strona-glowna/



Pozdrawiam Was 






17 komentarzy:

  1. kolorek wygląda ślicznie na włosach taki naturalny

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor włosów wyszedł:) Z pięknym połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje ;) Miałam takiego stresa jak farbowałam że szok ale jest oki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekt, jakbym miała wrócić do farbowania wybrałabym pewnie biokap lub puraverę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piekne, blyszczace, zdrowo wygladajace wloski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również testowałam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy! Widać, że zadbane. Słyszałaś o oleju lnianym? Jeśli nie zapraszam na www.mauraa.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę piękny i błyszczący kolor. ponieważ sama jestem alergiczką, postanowiłam właśnie zafarbowac się zieloną linia biokapu i zrobię to jak uda mi się już zdobyć farbę z nowym składem. podobno zmienili i farby sa jeszcze delikatniejsze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez czytałam u nich na stronie, że mają już nowy skład - trzeba będzie wypróbować! jak patrze na Twoje włosy to chcę jak najszybciej!!! Są piękne - gładkie i lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się efekt, muszę wypróbować tę farbę. Wiesz może, w której aptece ją dostanę? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...