15 grudnia 2011

Kosmetyczne Box'y w Polsce - jakie są o nich opinie ?



Wiadomo już że boxy - czyli pudełeczka wypełnione próbkami produktów są już u nas na rynku, ja natomiast na chwilę obecną jeszcze się nie zdecydowałam aby zasubskrybować którykolwiek box.

Oczywiście "moda" na boxy przyszła do nas z zagranicy gdzie tego typu pudełka robią mega furorę, ponieważ są w nich naprawdę rewelacyjne produkty i pudełka są bardzo tanie.


U nas na chwilę obecną naliczyłam 5 firm, którę będą produkować boxy, z czego jedna już wypuściła na rynek pierwsze pudełko, które wg dużej ilości dziewczyn okazało się nie wypałem, a do tego usuwało na facebooku negatywne opinie - byłam w szoku ( mało profesjonale zachowanie).

Ceny to od 25 do 50 zł.

Na ale już niedługo będziecie mogły testować inne boxy. Czekacie na jakiś box bardzo mocno ? Jesteście ciekawe co zaprezentuje reszta firm ? Czy jednak uważacie że to nie dla Was?
Jakie jest wasze zdanie ?

13 komentarzy:

  1. Bardzo bym chciała żeby u nas w Polsce były boxy na poziomie tych zagranicznych, cieszę się jednak że nie zdecydowałam się na subskrypcję kiss boxa bo okazał się wielką porażką ;/
    myślę że poczekam na inne i na przykładzie pierwszego niewypału poczekam na opinie zanim zdecyduję się na któreś pudełeczko :)

    A Ty czekasz na jakiś w szczególności?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam zamierzam poczekać aż ktos inny zamówi i pokaże na blogu;)Jak okaże się fajne to chyba sie skuszę.
    Tak, jestem ciekawa, jestem chętna.Ale ten nasz pierwszy polski box był moim zdaniem zupełna porażką.To już więcej próbek sie czasem dostaje gratis przy zakupach.
    Jak dziewczyny czasem pokazują zawartość pudełek z zagranicy to oko bieleje.A u nas?Porażka.Ciesze się, że nie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam az inne dziewczyny będą zamawiać nie mam zamiaru ryzykować po ostatniej wtopie z pierwszym boxem w PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kuszą mnie takie boxy, kosmetyczne prezenty wole sobie robić sama.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny ja subskrybuje i zagraniczne dwa boxy i polski kissbox i naparwde niektore zagrnaiczne sa przereklamowane!!!Niezawsze sa to super produkty, np ostatnio perfumy illmasqua okropne , jak dla starej babki albo w glossyboxie Piquet blee.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy na facebooku wypowiedziałam się na ten temat dziewczyny chciały mnie dosłownie zabić... Masakra a to było tylko moje skromne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. goskaaa- najważniejsze że masz swoje zdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Goskaa odnosnie zagranicznych?
    Zadne oko nie bieleje, to ze np Glambox dal Urban Decay raz na jakis czas czy Glossybox caly pigment Illamasqua to nie jest tak stale, ja moze nie z tych co oko mi bieleje:)
    Poza tym jesli zalezy dla kogo co jest rarytasem a co chłamem..Nasz kissbox nie był zupełna porażka, kuleje tylko ilosc produktow.kurcze wkurza mnie jak ktos sie wypowiada nie majac tego w lapkach ech

    OdpowiedzUsuń
  9. 4premiere widzę, że do mnie pijesz>?
    Co jest takiego zachwycającego w jednym polskim lakierze, próbce kremu i peelingu oraz olejku aromatycznym?Nie muszę tego w rekach mieć aby uważać, że to trochę mało.Może następne będa lepsze.Ale dla mnie w tym momencie to jest porażka.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja czekam na polski glossybox :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mala9mi nie wcale nie pije, ale wypowaidanie sie nie widzac produktu i nie probujac jets takie wiesz dziwne dla mnie, owszem male ale jakbys sporbowala jakosci moze bys zmienila zdanie, ja wcale nie bronie kissboxa, ale cudze chwalisz nie znajac tego rowniez

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będę się w to bawić, szkoda mi kasy. Wolę sobie kupić, to co chcę a nie płacić za próbki i od czasu do czasu pełnowymiarowy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś mnie to nie kusi, w Polsce raczej nie będzie tak jak w Anglii z glosyboxem .. nie ta klasa produktów niestety, z tego co widziałam to kiss box okazał się porażką

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...