27 grudnia 2011

Kosmetyczny niezbędnik

Cześć!


Tematem notki będzie kosmetyczny niezbędnik, ale taki na co dzień, czyli po co sięgam gdy wstaje rano i chcę się pomalować. Rano nie mam dużo czasu dlatego też codziennie używam tych samych produktów.

Na chwile obecną używam najczęściej:

* PODKŁAD- Essence stay all day  w kolorze soft beige - idzie sylwester i chciałam aby moja skóra była troszkę przybrązowiona - dlatego też używam samoopalacza i dzięki temu podkład mi pasuje ma dużo żółtych tonów i dość mocno kryje lubię go.



Drugi to Color clone hydrapact od HR rewelacyjnie nadaje się do naturalnego konturowania twarzy za pomocą podkładu, mega trwały i rewelacyjny chłodny odcień.

*ROZŚWIETLACZ - Collection 2000 w kolorze 3 just peachy ! Rewelacyjny rozświetlacz który daje efekt tafli na twarzy. Mocno rozświetla Skórę, i długo się utrzymuje.



*BRONZER - W sumie nowość u mnie ziemia egipska z Ikosu która nadaje naturalny wygląd opalenizny słonecznej. Ma delikatne drobiny które dodatkowo rozświetlają nakładam w miejsce różu. Kolor Naturelle.

*PUDER  - Oczywiście Essence 50 s Girls transparentny puder do wykończenia makijażu, sama przyjemność w nakładaniu pachnie jak budyń waniliowy .



*CIENIE INGLOT - szczególnie używam matowego brązu 342, rozświetlający róż 142 AMC , perły 393 oraz matu ekri 351.

Następne cienie to sypki produkt z Lumiere - rewelacyjne sypkie cienie ulubiony to Wicked - brudny fiolet - używam w załamaniu.



*POMADKA/BŁYSZCZYK - tutaj sięgam po błyszczyk Milky Shake z Bell oraz pomadki Estee Lauder w kolorze beige.

*KOREKTOR - Nie obędzie się bez korektora pod oczy z Essence Stay all day w kolorze natural beige.

Tak to wygląda na co dzień, a Wy czego używacie codziennie rano do makijażu ?

13 komentarzy:

  1. ja od ponad tygodnia mam podkład KOBO matt :D i używam codziennie!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow !!! kosmetyki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie się prezentują te kosmetyki :)
    dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój makijaż również prawie codziennie wygląda identycznie ;) A błyszczyki Milky Shake z Bell uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o powiedz jak ten z essens się sprawdza podkład

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyno , używasz kosmetyków na moją kieszeń! :) czaje się na kosmetyki essence , bo słysze tyle o nich dobrego. a w pepco roświetlacz Collection 2000 jest za grosze, i również się na niego czaję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:)
    czy możesz mi powiedzieć gdzie kupiłaś rozświetlacz Collection 2000?
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. podklad z essence - fajny tylko dość ciemny odcien jak na najasniejszy,rozswietlacz mam z pepco
    a co do kosmetyków nie widze problemu w tym ze cos jest tanie a jak jest dobre to warto polecić mam tez kosmetyki drogie ale szukam odpowiedników ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pepco w Pestce nie ma już kosmetyków:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sprawdzić na Czecha;) pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś przeze mnie oTAGowana: http://ewciakonewcia98.blogspot.com/2011/12/tag-owczyni.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...