15 grudnia 2011

Kremowy żel do twarzy UNDER TWENTY

Jakiś czas temu prezentowałam kosmetyki do pielęgnacji mojej cery i tam mogliście zobaczyć żel do twarzy.


Bardzo polubiłam konsystencje produktu, połączenie żelu z kremem, przy poprzednich produktach myślałam że jeśli są typowo żelowe nie poradzą sobie z podkładem i brudem, ale to połączenie jest naprawdę wporządku.


Staram się używać 1raz dziennie .

Kosmetyk dokładnie oczyszcza twarz jak na preparat tego typu.Radzi sobie z kosmetykami i nieczystością na twarzy. Natomiast nie zauważyłam by działał na zaskórniki w jakiś dramatyczny sposób.

Czy matowi mam cerę suchą i nie chciałabym żeby matowił natomiast faktycznie spełnia tą rolę ja odrazu muszę zaaplikować tonik i krem aby twarz nie była ściągnięta.


Także śmiało można stwierdzić iż matuję, oczyszcza, nie podrażnia, jest wydajny i dodatkowo ma ładny delikatny zapach.

Skład : o nie widzę Sls ? ;)


Myślę że sprawdzi się u osób z tłustą skórą bądź mieszaną w kierunku do tłustej ale też wrażliwej.

Pozdrawiam

Magdalena



7 komentarzy:

  1. szkoda że wysusza cerę , działania na zaskórniki też bym od niego oczekiwała

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Ci za tę recenzję :D Właśnie szukałam czegoś do skóry mieszanej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba mi by się sprawdził :D
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już niestety nie jestem under twenty ale cera jak u nastolatki :D więc może się skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy żel może sobie go kupie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że recenzja się przydała ;)
    Wysusza moje suche poliki - niestety

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...