15 grudnia 2011

♥ Lakiery Catrice - opinia ♥

Heloł !

Dziś przyszedł czas na opinie na temat lakierów z Catrice, jednym lakierem pomalowałam swoje pazurki a drugim pomalowałam pazurki mojej mamy. I tak naprawdę mam już wyrobioną opinię. Mam nadzieje że chcecie ją poznać. Na początek warto zaznaczyć że lakier kosztuje 9,99 zł czyli 10 zł bez jednego gorsza ( jak by nie mogli zrobić 10 zł) cena powiedzmy taka sobie, ale jak zaczniemy malować nimi paznokcie zobaczymy czy warto wydać takie pieniążki.


Główne właściwości tych lakierów to :
odpowiednia konsystencja, ładne mocno napigmentowane kolory, nie prześwitują, wystarczą 2 warstwy do całkowitego pokrycia. Na paznokciach lakier rozkłada się równomiernie nie tworząc smug. Pędzelek jest dość wygodny i nie ma z nim większego problemu.

Kolor który testowałam to przepiękne złoto z elementami brązu 

Przepięknie się mieni w sztucznym świetle lub słońcu.


Następny lakier to jednokolorowy , matowy odcień brudnego brązu z domieszką szarości.

Idealny kolor chyba dla każdego.

Natomiast jeżeli chodzi o utrzymywanie się na paznokciach to jestem zadowolona i tą opinię podtrzymuje moja mama.Lakiery utrzymały się 6 dni.Pragnę jednak zaznaczyć iż na lakiery nałożyłam 2 warstwy utwardzacza z china glaze.

Ja na pewno kupię jeszcze jakieś lakiery z Catrice.
Jakie odcienie polecacie?

Pozdrawiam









11 komentarzy:

  1. Mam ten In the Bronx i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kolekcji jesień/zima fajny jest oliwkowo złoty nr 660. Z poprzednich bardzo lubię taki błękit/turkus z nr 400

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Dirty Berry i go wprost ubóstwiam - chyba nigdy mi się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam tych lakierów, ale podoba mi się nr 46o nadawałby się na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bronx ładnie się prezentuje, bardzo niespotykany kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 460 <3 chyba sie na niego zdecyduje chociaz ten drugi tez fajny ciemny nude :P oni maja tyle siwetnych kolorów ze ostatnio nei moglam ie zdecydowac i wzielam essence :p hehehe

    OdpowiedzUsuń
  7. polecam raspberry field forever, piękna malina :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam złotko i bardzo lubię:). Z pewnością teraz sprawdzi się idealnie w okresie świąteczno-noworocznym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam niebieski ale do dupy się nakłada. Nic nie pobije lakierów maybelline.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...