21 grudnia 2011

Maseczka Kalpi Tone w pudrze, od Hesh

Dziś następny włosowy specyfik, o bardzo nietypowej konsystencji jak na maseczki. Przedstawiam maseczkę Kalpi Tone z firmy Hesh .Z ogólnych informacji to fakt że maseczka kosztuje 15 zł za 100g i starcza na 2 użycia przy długich włosach .Także jeden zabieg wynosi ok 7,50 zł.



Kilka słów wstępu :

Kalpi Tone firmy Hesh jest naturalną terapią upiększającą włosy.
Przyciemnia włosy i nadaje im naturalny ciemny odcień.
Skomponowany wyłącznie z naturalnych składników, tj.: Aloes, Amla, Brahmi, Shikakai i innych ziół.
Kalpi Tone pomaga w walce z łupieżem, hamuje wypadanie włosów oraz przedwczesne siwienie.
Stosując masaż skóry głowy Kalpi Tone wzmacnia cebulki oraz wzmaga porost włosów.

Puder Kalpi Tone firmy Hesh Naturoriche ma następujące zalety:
- Przyciemnia kolor włosów

Z tym przyciemnieniem to prawda ja zrobiłam maseczkę przed farbowaniem i miały ciemniejszy odcień wpadający w brąz


- Wzmacnia cebulki włosów

Tutaj ciężko mi powiedzieć ponieważ używałam w międzyczasie olejku Amla Khadi i wiem że on mi pomagał

- Pobudza porost włosów

Ta sama kwestia jak w poprzedniej opinii - ale na pewno nie zaszkodziła

- Zapobiega wypadaniu włosów i ich przedwczesnemu siwieniu


Nie mam siwych włosków a z tym wypadaniem to nie jestem wstanie powiedzieć za mało używałam

- Łagodzi bóle głowy

O to ciekawe ;)




Sposób przygotowania:
1. Wsyp odpowiednią ilość sproszkowanych ziół do miseczki, dodaj trochę wody lub olejku
i dokładnie wymieszaj na konsystencję gęstej papki.
Dla uzyskania głębokiego, intensywniejszego koloru wymieszaj zioła z naparem herbaty i odstaw na całą noc.
Można dodać zagęszczacza jak miód czy żel aloesowy.
2. Nałóż papkę na włosy.
Opuszkami palców delikatnie wmasuj okrężnymi ruchami w skórę głowy.
3. Pozostaw na 60 minut.
4. Dokładnie spłucz wodą.


Bardzo bogaty skład ziół:

Składniki:
Amla Fruit (Phyllanthus Emblica Linn) 10%
Maka Leaves (Eclipa Aba) 10%
Mandoor (Iron Rust) 10%
Jaswandh Flower (Hibiscus Rosa) 9%, Narangichal (Citrus Aurantium) 8%, Shikakai Fruit (Acacia Conncinna) 7%, Kumari Leaves (hedychium Spicatum) 7%,
Kapur Kachili (Hedychium Spicatum) 6%, Brahmi (Herpestis Monniera) 5%, Methi Seed (Trigonalafinum Greekum) 5%, Wala (Andropogan Muricatus) 5%,
Khadir Stem (Acacia Katechu wild) 3%, Chandan (Santalum Album) 2%, Neem (Azadirachta Indica), Sitaphal Seeed Powder(Squamosa), Sugandh Dravya (Q.S.).



Naprawdę włosy po masce były bardziej odżywione i błyszczące dodatkowo przyciemnione także efekt jest zadowalający. Minusem jest zapach taki jakiś dziwny oraz konsystencja maseczki jak dla mnie ciężko się ją nakłada jest tępa podczas nakładania a potem jak jej nie zawinę w turbanik z ręczników jednorazowych i nie zepnę to spada z włosów. Jeszcze jedna rzecz- ja mieszałam puder z wodą a nie z olejkami.

Co nie zmienia faktu że polecam , warto wypróbować !

5 komentarzy:

  1. Ja bardzo tę maseczkę lubię.. Co prawda nie stosowałam solo więc mi starczyła na dłuuugo.. Z reguły robiłam sobie samodzielne miksy np z żółtkiem, amlą, shikakai i innymi cudami jakie miałam akurat pod ręką, więc na jedno użycie wystarczała mi łyżka 5 ml.
    Żałuję, że mi się skończyła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko z wodą i na moje długie włosy niestety tylko na 2 razy .

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę z nią roboty, ale chciałabym móc ją wypróbować. Zwłaszcza jeśli faktycznie łagodzi ból głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa i fajna na maska ;) może kiedyś ja wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio natknelam sie na wiadomosc, ze w 2010r. w Kanadzie zakazano sprzedazy produktów Hesh bo wykryli jakies bakterie, a niedawno kupilam tą sama maseczke i troche obawiam sie uzywac :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...