17 grudnia 2011

Naturissima - naturalne składniki

Naturissima: pierwsza włoska seria kosmetyków ochrony skóry sformułowana w 100% wyłącznie ze składników pochodzenia naturalnego certyfikowana przez Wydział Chemii Organicznej Uniwersytetu w Mediolanie. - brzmi bardzo ciekawie prawda ? Dokładnie dlatego też bardzo zainteresowałam się tą firmą. Na portalu wizaz.pl znalazłam dziewczynę z którą wymieniłam się na produkty które ją interesowały a ja zdobyłam 2 produkty Naturissima. Co jak co ale ten post chyba warto przeczytać .

Pierwszy produkt, który biorę na celownik to :


I tak naprawdę zrozumiałam tylko napis Tonico, więc stwierdziłam że to tonik.
Niestety ale nie znam się na włoskim.

Tonik ma pojemność:



I prezentuje się  tak :



Opakowanie całkiem fajne, zupełnie inne niż toniki dostępne w drogerii, natomiast jest plastikowe i bardzo twarde,szata graficzna jest prosta, nie przesadzona, trochę kojarzy mi się z preparatami dla dzieci.

Zamknięcie też prezentuje się trochę śmiesznie:


Ale wylewa się produkt bez problemu .

Tonik jest bezbarwny, w formie wodnistej lekko pieniącej się.
Żaden kosmetyk linii Naturissima nie zawiera olejów mineralnych ani ich pochodnych, nie zawiera perfum ani składników pochodzących z narządów lub tkanek zwierzęcych.
W toniku nie wyczułam faktycznie prawie żadnego zapachu.

Wydaje mi się że tonik spełnia swoje zadanie, a mianowicie tonizuje skórę, przywraca naturalne pH,
dodatkowo łagodzi ją i koi, w żaden sposób jej nie podrażnia.Producent zapewnia że ma zmniejszać pory i faktycznie to robi,ale automatycznie jak w jeden dzień nie użyje to efekt znika.
Skóra po aplikacji toniku nie jest ściągnięta , dobrze przygotowuje Skórę do dalszych zabiegów.

Bardzo podobają mi się również substancje zawarte w tym produkcie :
m.in.
sok z aloesu
krwawnik pospolity
nagietek
prawoślaz lekarski
bambus
rumianek
kasztanowiec zywczajny


Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, można by powiedzieć że KWC gdyby nie ta cena.

Drugi produkt to delikatny płyn do demakijażu oczu, oczywiście ta sama seria, opakowanie podobne tylko troszkę mniejsze,pojemność to 150 ml






Preparat do demakijażu, niestety nie usuwa kosmetyków kolorowych , czasami je rozmazuję , nie radzi sobie nawet z podkładem co mnie bardzo zasmuciło, nie będę nawet pisać o korektorach mocno kryjących bo szkoda czasu. Faktem jest to że produkt nie podrażnia, i odświeża skórę.
Natomiast nie jestem z niego zadowolona ponieważ nie spełnia swojej podstawowej funkcji.



A tutaj przyjemne składniki :

bławatek
oczar wirginijski 
kocanka włoska
rumianek
malwa
krwawnik pospolity
prawoślaz lekarski


Podsumowując tonik polecam z czystym sumieniem ale płyn do demakijażu należy omijać szerokim łukiem.


4 komentarze:

  1. Ciekawe te kosmetyki, nigdy wcześniej o nich nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mało osób słyszało bo nie są dostepne w sklepach w Polsce,na yt oglądałam kilka recenzji ale po włosku po polsku nawet recenzji na blog spot nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, ma przyjazny skład

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej marki, ale toniki lubię takie z lekką domieszką alkoholu bo cokolwiek działają u mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...