20 grudnia 2011

Olejek Amla - KHADI

Hej!

Dziś bardzo ważna recenzja, sama nie mogłam się doczekać kiedy ją dla Was opublikuje. Otóż na stronie helfy.pl możecie dostać różne cudeńka np. do włosów i ja jako że mam problem z wypadającymi włosami spytałam o rade jaki olejek był by najlepszy do moich włosów. 



Odpowiedz była prosta -Amla -KHADI.Produkt stosowałam od końcówki września także dość długo .Stosowałam go co drugie mycię, zmywałam szamponami mocno oczyszczającymi.
Trzymałam na włosach różnie raz pół dnia, raz całą noc raz godzinkę wszystko zależało od tego jak dużo miałam czasu. Nakładałam na włosy + skalp. 



Olejek ma postać płynu o delikatnym kolorze wpadającym w kolor brązowo- bursztynowy. Opakowanie jest w porządku , nie wylewa się za dużo produktu. Ja na jednorazową aplikacje używałam naprawdę mało produktu, ponieważ jest bardzo wydajny. 

Olejek został przygotowany w oparciu o eclipta alba (Bringaraj) oraz emblica o fficinalis (Amla)w połączeniu z innymi cennymi wyciągami z ziół na bazie olejku słonecznikowego i migdałowego. Ponadto w olejku znajdują się wyciągi z Brahmi, Neem i Henny,



Ostatni aspekt to zapach- no specyficzny, ziołowo-orientalny ale do wytrzymania.

Czas na efekty działania :

- zahamowanie wypadania włosów to chyba najlepsza rzecz na świecie, faktycznie włosy mi nie wypadają tak jak kiedyś , teraz znajduje coraz mniej włosków na szczotce.
- widoczna poprawa kondycji włosa - z tym też były problemy przez moje rozjaśnianie włosów, jestem ciemną szatynką także blond specyfiki zniszczyły mi trochę włoski a po oleju odżyły.Są bardziej błyszczące i mocniejsze.
Nie mam problemu z puszeniem końcówek .Włosy są bardziej nawilżone.

Cena to 56 zł  za 210ml - starczy on Wam naprawdę długo.

Pozdrawiam

Magdalena

6 komentarzy:

  1. Jeśli stymuluje porost to już coś co zaczyna mnie interesować

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy są też zniszczone i recenzja tego olejku b. mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wreszcie zaopatrzyć się w olejek! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny podałam złą nazwe olejku już poprawione ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie czekam na przesyłkę od Helfy.pl
    i zaczynam olejować włosy
    pogoda na zewnątrz i pora roku im nie służy, trzeba działać!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...