16 grudnia 2011

UNDER TWENTY ANTI! ACNE - Fluidy

Dziś prezentuję fluidy z Under Twenty - sama byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzą.
Zapraszam do przeczytania mojej opinii.



Co na ten temat prducent :


Nowa gama fluidów antybakteryjnych UNDER TWENTY powstała z myślą o potrzebach młodej cery ze skłonnością do występowania niedoskonałości. Innowacyjna formuła fluidów, opracowana we współpracy z dermatologami i kosmetologami, łączy w sobie działanie makijażu i pielęgnacji:
- długotrwale matuje,
- kryje niedoskonałości bez efektu maski, pomagając skórze oddychać,
- dzięki zawartości wyciągu z aloesu i aktywnego cynku, nawilża skórę i działa antybakteryjnie.
Fluidy dostępne są w trzech odcieniach: piaskowym (01), naturalnym (02) i beżowym (04).
Poj. 30ml, Rekomendowana cena detaliczna: 12,49 PLN

Moja opinia:

Wg mnie te produkty powinny nazywać się kremami tonującymi a nie fluidami.
Niestety ale ani jeden ani drugi kolor który ja posiadam nie kryje, nie da się zaaplikować tego produktu aby wyglądał naturalnie, robią się smugi, faktycznie matuję co przy mojej cerze było porażką totalną ponieważ podkreślało suche skórki.
Efekt maski - niestety ale tak, ze względu na to iż kolory są kiepsko dobrane - jeden za jasny drugi za ciemny.




po lewej piaskowy ( o dziwo ciemniejszy!!!!)  po prawej naturalny ( jaśniejszy odcień).

Następnym minusem jest fakt iż produkt nie nawilża skóry, także w mojej opinii kosmetyki nie nadają się dla mnie absolutnie. Nie spodobały mi się .
Jeśli chcecie przetestować( jesteście testerką) - śmiało , natomiast jeśli szukacie swojego ideału , odpuście sobie.



Na zakończenie bardzo fajna ściąga jakie kosmetyki możecie sobie zakupić :




Xoxo

Magdalena



9 komentarzy:

  1. Kurcze dobrze, że nie kupiłam, bo zastanawiałam się w drogerii nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są masakryczne jak dla mnie, za 5 zł bym nie kupiła,lepiej zakupić coś z serii WOW ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że kiepskie - myślałam że nowa seria będzie lepsza od starej

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię kremów tonujących wolę podkłady, a te jak słabo kryją to niestety nie mają szans u mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. oj chyba nie znalazłabym odpowiedniego kolorku do mojej bladej twarzy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, napisz kiedyś proszę jakąś notkę o kremach pod oczy dla kobiet między 20-30. Chciałabym poznać Twoją opinię jaki polecasz. :-)
    Fajny blog, dużo dowiedziałam się o kosmetykach i pielęgnacji. Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. NIe dla mnie zupełnie nie to czego bym oczekiwała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...