3 stycznia 2012

FM ?

No tak, znowu mnie wszyscy kuszą, otrzymałam do "powąchania" zapachy jakie oferuje firma FM. Zobaczcie ba zdjęcie jest ich bardzo dużo, sama nie wiem już jaki zapach mi się podoba ,ale nie powiem chyba się skuszę  na jakiś zakup "kontrolowany". Chyba nigdy nie miałam produktów z tej oto firmy. Sama do końca nie wiem co o nich myśleć. Będe testować jakiś zapach bo otrzymałam kilka próbek w prezencie ;) Niby są to perfumy z rozlewni wielkich koncernów, tylko bez opakowania i nazwy przez którą np. Chanel tak długo "pracowało". Jakie jest wasze zdanie na temat tych zapachów.
Uważacie że są to perfumy warte zakupu ?









23 komentarze:

  1. Ja zakupiłam ostatnio pierwszy produkt z FM.
    Zapach nr 101,Armani Code.
    Na początku bardzo mi się spodobał ale jak go wąchałam później,wydawał mi się jakiś dziwny :)
    Ale co tam,wzięłam no i nie żałuję.Zapach jest dość mocny i długo się utrzymuje.Koleżanka wzięła Paris Hilton,numerka nie pamiętam,też ładny tylko,że słodszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja myślę, że warte zakupu:) sama miałam kilka zapachów i większość z nich długo się trzymała i nieznacznie odbiegala od zapachu oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są tego warte ! nie wierzyłam w takie "podróbki" ale teraz zamaiam tylko stamtąd, zapach jest baaaardzo trwaly cena super jakość też , butelezki zwykle ale zalezy od ceny, a co do kosmetykow to nie testowalam ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam z tego perfum dalam chyba 80zl... i powiem nie bylam zadowolona zapach malo co sie trzymal

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam przyjemność z tymi perfumami.I nie są to te same perfumy tylko sprzedawane bez opakowań.To bzdura oczywiście.Testowałam z ciekawości zapachy, które dobrze znam.Różnią się.Czasem subtelnie a czasem mocno.
    A ile kosztują tak z ciekawości?
    Moim zdaniem jesli kosztują więcej niż 30-40zł to nie warto.Rozumiem, że można nie mieć funduszy na perfumy bo to jest zbytek(chociaż ładny to zbytek)ale ostatnimi czasy oryginały bardzo potaniały i można bez problemu na promocjach dostać oryginały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na bloga, mam dużo recenzji kosmetyków FM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w domu te wszystkie próbki, zapachy faktycznie warte zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam, ale nie wiem czy się przekonam lubię to co mam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem nie warto. Pierwsze nuty tych zapachow moze nie sa zle, ale wszystkie sa robione na paskudnej, mdlej bazie, ktora przebija sie po kilku minutach. Lepiej zainwestowac w jakies perfumy z nizszej polki - mexx, christina aguilera itp.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zależy od zapachu :) niektóre są identyczne i dłuuugo się trzymają, inne są tylko podobne, ale ja lubię perfumy tej firmy :) z resztą nie tylko perfumy. Kocham błyszczyk niby powiększający :) cienie też są super.

    OdpowiedzUsuń
  11. do mnie jakos nie przemawia ta firma

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy kupiłam odpowiednik Calvin Klein "one" to pięknie się trzymał, byłam zachwycona. Teraz mam odpowiednik Issey Miyake "l'eau d'issey" (chyba dobrze napisałam) i niestety kiepściutko - no chyba, że ja nie czuję? Ale wącham np. sweterek i nie czuć. Akurat ten zapach podoba mi się najbardziej kiedy się rozwinie, po jakichś trzech godzinach a tu....klapa. Zależy chyba od zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam jeszcze perfum FM, choć dużo o nich słyszałam. Jak na razie jestem na etapie wydawania mnóstwa pieniędzy na oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam zapachu FM zbliżonego do COCO Mademoiselle. Co prawda nie miałam nigdy oryginału, jedynie spryskiwałam się testerami w drogerii, ale uważam, że jest FM bardzo podobny do "oryginału" a nawet nieco mocniejszy - trzeba uważać z ilością bo może być duszący.
    Kupiłam kilka produktów z oferty FM-Make Up. Już nie długo u mnie na blogu recenzje. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sa bardzo intensywne, jak dla mnie ZA bardzo.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj ja to mam wypisanych chyba 30 różnych, które bym chciała mieć z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Także mam wszystkie próbki tych perfum, ale mnie niestety uczulają... Przynajmniej niektóre... Nie powiem utrzymują się dojść długo i niektóre są naprawdę ładne. ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki dziewczyny za opinie, sama nigdy nie miałam i teraz testuje próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. są warte swojej ceny, długo się utrzymują i mimimalnie różnią od oryginału, używam ich od ok 3 lat;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jeden flakonik robiony na J'adore i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zaskoczona trwałością zapachu, choć byłam bardzo bardzo sceptyczna. Troszkę nie podoba mi się opakowanie, bo jest strasznie bezpłciowe i takie samo dla wszystkich zapachów, ale za tę cenę daje radę:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. dostałam kiedys w prezencie w pracy zapach z tej firmy. jest piekielnie trwaly.szkoda ze zapach okropny- nie w moim guście...ciezki....straszliwy:0

    OdpowiedzUsuń
  22. tez mi ktoś ta bajkę sprzedał, aż dziw bierze, że dałam sie nabrać. zorientowalam sie dopiero jak od innego "konsulatanta " usłyszałam inną, muszą sie zdecydowac na jedną wersje... Szczerze mówiąc mam bardzo mieszane odczucia co do tej firmy, zwlaszcza, ze zostalam oszukana. Mam trzy zapachy nie moge powiedzieć, że te "perfumy" sa trwałe.. mówie całkiem poważnie. To całe FM, kojarzy mi sie z jeszcze jedną firmą, z bardzo złą renomą ( nie chodzi o avon, ani oriflame), i jestem przekonana, że słusznie. Życzę wszsytkim dystrybutorom auta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. i naprawdę, nie są to perfumy z jednej rozlewni.. to jest taka ściema, że aż boli. W życiu takie marki nie pozwoliłby na coś takiego, żeby ich receptura została powielona. Poza tym, za podrabianie grożą wysokie kary. Wiec sie zastanowmy - czy bajka zostala puszczona naumyślnie, zeby przyciagnac mase ciemną - żeby sobie myśleli, że mają luksusowy produkt za 40zł zamiast 400-.-, czy faktycznie FM aż tak ryzykuje. Ha Ha HA. a ponoć to polska firma i ma swoj zaklad chemiczny w.. Polsce ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...