10 stycznia 2012

Każdy post musi mieć nazwe ?

Oczywiście za późno przypomniałam sobie o limitowance z Essence ! Chciałam rozświetlacz i cień a dorwałam tylko cień i to w jednym kolorze a chciałam jeszcze 2 inne ;( Dziewczyny się obkupiły i widziałam te wszystkie produkty a u mnie w Naturze tylko pojedyncze sztuki , no to i się "chwale" moją zdobyczą, zrobiłam 3 zdjęcia aby ukazać jak kolor pod wpływem światła się zmienia inaczej wygląda w dzień inaczej wieczorem.


Widzicie? w dzień jest mega delikatny a w sztucznym świetle bardziej intensywny. Kolor ciężki do określenia ale kojarzy mi się z zimą ;)

I jeszcze jeden bonus nie pokazałam w prezentach świątecznych pomadek z P2 i cienia z Alterry, pomadki pokaże innym razem a tu cień.


Cienie są okey ale bez rewelacji.

7 komentarzy:

  1. zastanawialam sie nad tym cieneim bo bylo ich u mnei pelno ale wybrałam fluid rozswietlajacy :) recenzja u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alterrę uwielbiam, a cień crystalliced to bubel dla mnie stulecia niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie udało upolować się rozświetlacz, a teraz żałuję, że nie kupiłam jeszcze tego cienia co ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A Kasia oddawaj rozświetlacz też go chciałam ;p
    Kolorowy Pieprz - no testuje więc też go ocenie ;)
    Jedwabna - nie kuś tym rozświetlaczem ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wybrałam tylko lakier do paznokci w kolorku 01 it's a sno-woman's world :) taki szarak z poświatą fioletu? w buteleczce widać też drobinki, zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nic jeszcze nie dorwałam z tej limitowanki, nie chce mi się ruszyć tyłka do Natury :P

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko- silje - ja wole ciemne lakiery akurat ;)
    zakupoholiczka- dobrze ja do końca miesiąca nic nie kupuje o!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...