2 stycznia 2012

Naturalna maseczka do cery suchej - Zielona Herbata

A dzisiaj Was zaskocze, jakiś czas temu pilnie poszukiwałam maseczki domowej roboty mega ekspresowej która ożywi moją suchą cere i doda jej blasku. Nie czarujmy się zima nie jest łaskawa dla naszej skóry.
Rozmawiałam o tym z mamą i podała mi banalnie prosty przepis na szybki zastrzyk dla twarzy.
Nie potrzebujecie nic specjalnego i aż jeden składnik .



Na początek należy przygotować napar z zielonej herbaty, jaką dokładnie herbate do tego użyjecie, decyzja należy do Was, wg mnie lepiej się sprawdzi herbata liściasta a nie w saszetkach. Choć w sumie można z każda spróbować .


Następnie musicie przecedzić ją aby herbata była pięknym jednolitym płynem bez paproszków.
Tutaj sitko będzie bardzo pomocne, jeśli go nie macie możecie użyć gazy jednorazowej.



Następnie zamaczamy w płynie nową gazę lub ściereczkę muślinową - ja używam gazy ponieważ potem siup do kosza i nie muszę się bawić w pranie.





Taką gazę rozkładam i nakładam na twarzy  - myślę że 10 -15 minut spokojnie wystarczy.



Jaki efekt ?

Skóra jest napewno wygładzona, świetlista, odzyskała blask. Dodatkowo efekt świeżości na twarzy jest fenomenalny.

8 komentarzy:

  1. kocham zieloną herbatę, w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam maseczki BioDermic :) a jeśli chodzi o zieloną herbatę to właśnie testuję krem Avy - też super!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubie nakladać oklad z zielonej herbaty na powieki i pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. o, a ja właśnie zieloną popijam :) chyba zaparzę kolejny kubek:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielona herbata jest pyszna :) Ciekawe zastosowanie:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie siedzę sobie pod kocem i popijam zielona z jaśminem od Dilmah - tak sobie myślę, że szkoda by mi jej było na maseczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe... Kocham zielona herbatkę pić a i skórę mam suchą... Jutro próbuję;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...