2 stycznia 2012

Neutral Lips

Cześć!

Dzisiaj obiecywana recenzja pomadek które kupiłam w  tym samym czasie. Chodziło mi o pomadki naturalne ale nie typowe nude tylko trochę ciemniejsze, idealne do dziennego makijażu i odcienie które pasują każdemu.
Ciężko było takie znaleźć, były takie odcienie z Estee Lauder ale były drogie, szukałam takich tanich a dobrych.




Na tym zdjęciu możecie zobaczyć prawidłowe odcienie.

Jeśli chodzi o zapach to Celia pachnie perfumami - bardzo stonowany ładny zapach.
Vipera - ma zapach mdłych pudrowych cukierków.

Konsystencja jednej i drugiej jest dość przyjemna , pomadka Vipery jest bardziej kremowa aczkolwiek Celia nie jest twarda poprostu bardziej stabilna.


Właściwości - są dość istotne, na pewno obie są nawilżające z tym że Celia ma dodatkowo kolagen który otacza nasze delikatną warstwą mocno nawilżającą.


Efekt na ustach i kolor :

Celia jest jaśniejsza ale daje piękny naturalny odcień naszych ust.
Vipera wchodzi bardziej w brąz i jest pomadką bardziej kryjącą niż Celia.
Vipera jest bardziej błyszcząca na ustach ale generalnie obie pomadki są matowe - bez drobin.


zdjęcie z lampą


zdjęcie bez lampy 


Jeśli chodzi o trwałość to zdecydowanie bardziej trwałą jest Celia wydaje mi się że to zasługa idealnie wyważonych składników i konsystencji . Obie są dość wydajne ale tutaj też lepiej wypadła Celia.

Opakowanie :
Solidniejsze ma Celia - ładne ,złote , eleganckie.
Vipera - czarny plastik z białymi kwiatkami.




Efekty na ustach :


VIPERA

CELIA


Pomadki kosztują ok 10 zł max. 
Można je kupić w osiedlowych drogeriach i online.




10 komentarzy:

  1. 101 wyglada bardziej naturalnie, ale ta druga bardziej apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. numer pomadki Vipera już sobie zapisałam i zapewne kupie przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory, świetnie prezentują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Viper wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety kolory nie dla moich ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny kolor co ty z Vipery... tylko moja szminka jest z Rimmela i faktycznie kolor boski i na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej pomadce z Celi, muszę gdzieś dopaść te pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Celia 101 jest świetna! też o niej pisałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...