31 stycznia 2012

Projekt Denko

Następna odsłona projektu, dużo produktów wykończyłam i uzbierała się cała siatka śmieci - więc czas na post. Znajdują się też kosmetyki które skończyłam pod koniec grudnia. Większość kosmetyków było w porządku. Czas na zdjęcia:

*Szampon z Loreala-standard jako zwykły szampon dobrze się sprawuje
*balsam z Joanny - beznadzieja zero efektów szkoda nawet tych kilku złotych
*specjalistyczny szampon z mediket ictamo - rewelacyjny teraz robię przerwę i nie kupiłam nowego opakowania



*spray z got2be - fajny nabłyszczacz 
*jedwab natura silk - taki sobie wole ten z Chi 
*maska Hair Benefits - używałam jako odżywka bo produkt za słaby jak na maskę ale ładny zapach miała
*i mini odżywki z Loreala - bardzo fajne ładnie włoski się rozczesywały

*krem Ziaja opuncja figowa - dziwny zapach ale przyjemny natomiast działanie takie sobie 
*masło do ciała z Biedronki - super najlepsze masło jakie miałam do tej pory bardzo dobrze nawilża i super pachnie
* sztyft ochronny w formie żelu chyba jeden z lepszych dostępnych w Rossmannie

*krem Lirene - bardzo fajny pod makijaż, na blogu jest recenzja 
*żel z Vipery do mycia twarzy - taki sobie 
*clinique gel pod krem - fajny ale nie niezbędny
*płyn do demakijażu z Ziaji - beznadzieja 
*krem do twarzy soraya - używałam do dekoltu średnio nawilżał

*szampon i maska z kerastase - o tym opowiem w innym poście
* dezodorant w kulce z oriflame - kiepski
*podkład z Lirene z bazą - super produkt też jest recenzja 
* woda Beckham - pięknie pachnie i długo się utrzymuje zapach 
* woda z oriflame - bardzo nietrwała nie warta ceny a mam jeszcze jedno opakowanie...
*balsam do ust z Ziaji - o tym też pisałam że nie warto kupować
*błyszczyk z Vipery nr 57 rewelacujny błyszczyk cudny kolor same och i ach gdyby nie druga strona z brokatem której nie używałam
*cień z loreala - nie pamiętam numerku był fajnie napigmentowany i trwały
*próbki zapachu Gucci - zawsze mam takie w torebce aby nie nosić dużych flakonów

Dużo wykorzystałam i jestem zadowolona że tyle zużyłam ;)

Magdalena

14 komentarzy:

  1. Niezłe zużycia - mi się udało zużyć tylko kilka produktów, ale to i tak postęp przy tak wielkich zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego, brawo! Niestety nie miałam żadnego ze zużytych przez Ciebie produktów. Do włosów wolę bardziej naturalne ziołowe szampony i takie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować masło do ciała z Biedronki..
    Balsamy z ziaji ogólnie jakoś słabo się sprawują..

    OdpowiedzUsuń
  4. A od czego jest ten szampon mediket ictamo? Bo widzę tylko, że z cynkiem :) . Pkus- czy ten Kerastase (kąpiel) jest od wypadania włosów? Jeśli tak, to jestem ciekawa Twojej opinii, u mnie zrobił niesamowity pogrom na głowie- jedno, wielkie siano. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zużyć :) U mnie w Biedronce nie ma tych maseł :((

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kupić ten balsam z Joanny, dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilusive - mi nie do końca podpasowały tylko naturalne produkty do włosów ale mam jakieś tam olejki ;)
    Spark - u mnie teraz też nie ma ;/
    Aliss- mediket to szampon apteczny, pomaga zwalczyć przetłuszczanie się włosów i łupież a kosmetyki kerastase będzie oddzielny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało Ci się zużyć naprawdę sporo kosmetyków :) Ja też na razie staram się zużywać to co mam zanim kupię coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega zużycie:) ja nie lubiłam tego kremu z Ziaja..

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkład z lirene uwielbiam:-)) Nie dosyć, że ładnie pachnie , to jeszcze doskonale kryje i nie obciąża.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego zużyłaś. Też staram się zużywać to co mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dużo tego:) Ten podkład Lirene bardzo ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha . sporo tego ;>

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...