5 stycznia 2012

Umilacze 2011

Z racji tego iż mam sporo kosmetyków chciałam wybrać perełki zeszłego roku, ale było mi ciężko ja bardzo lubię 80 % kosmetyków i jestem z nich bardzo zadowolona. I nie wybrałam tych naj bo musiałabym pokazać prawie wszystko. Wybrałam kilka umilaczy po które często sięgałam - nie bede rozpisywać się dlaczego je lubię ponieważ wiele razu pisałam o nich na blogu choćby w ulubieńcach danego miesiąca .

Cienie inglot - wszystkie kolory hehe

Korektor w kredce z Essence Forget it !

Błyszczyki Essence Stay with me

Kredka do ust Sephora nr 400

Pędzelek z H&M

Puder z Essence 

Pędzelek z Ardell

Cień do powiek z Inglota - używam jako różu, nr 882 matrix


Rozświetlacz Collection 2000

Eyeliner w żelu z Essence - czarny


Podkład z HR 


Lakiery z Catrice & China Glaze




Wymieniłabym jeszcze więcej np Krem z Avy ,płyn z Bourjois, Błyszczyk do ust Essence XXXL,Carmex,pędzel z Sephory nr 113,Gehwol - krem do stóp, balsam Lirene brązujący,Perfumy Intimately-Beckham. Na pewno o czymś zapomniałam ;)
A wy jakie macie perełki ?















6 komentarzy:

  1. essence vampire lakiery - nie moge sie nimi przestac zachwycac, maskara essence, puder mus z essence, cienie h&m .. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie perełki w ostatniej notce, ale też się tego TROCHĘ uzbierało :) Bardzo jestem ciekawa tych błyszczyków z Essence, tyle mają dobrych opinii. Chyba wreszcie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzelek z H&M jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam eyeliner w żelu essence :) A teraz żałuję, że nie kupiłam wczoraj tego błyszczyka Stay with me :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. równiez uwielbiam rozświetlać z collection2000 lecz niestety upadł i w większości jest rozbabrany :( najlepszy jest ten najmniejszy kwiatuszek :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...