23 stycznia 2012

Ziemia Egipska -Ikos

Zaczne  od opinii producenta ponieważ bardzo ładnie wszystko zostało opisane, następnie opiszę moje doświadczenia.
Chce zaznaczyć iż ziemia egipska jest naprawde kultowym kosmetykiem o którym słyszałam dużo, miałam z nim styczność ale niestety nie na codzień.

Tajemnica Ziemi Egipskiej tkwi w sposobie produkcji kosmetyku, który w rzeczywistości jest paloną glinką. Taka formuła produktu pozwala połączyć doskonałe właściwości pielęgnacyjne z efektem lekkiego, idealnie wtapiającego się w skórę makijażu. Stosowanie Ziemi egipskiej nie zatyka porów i nie przyczynia się do powstawania zaskórników. Skóra nabiera jedwabistego wyglądu, a obecność kwasu hialuronowego i olejku jojoba pozwala dodatkowo nawilżyć i zmiękczyć naskórek. Kosmetyk zawiera aż 68% naturalnych minerałów.





Zalety Ziemi egipskiej:
możliwość regulacji intensywności koloru,
doskonałe właściwości kryjące – idealne maskowanie niedoskonałości,
nie tworzy efektu maski – makijaż jest lekki i nadaje się nawet dla mężczyzn,
nie zatyka porów, dlatego może być używana przez osoby z cerą tłustą i trądzikową,
wysoka zawartość naturalnych składników,
dodatek składników kondycjonujących: nawilżających, odżywczych i przeciwsłonecznych,
funkcjonalność – jednym kosmetykiem wykonasz cały makijaż.



Główne składniki:
kwas hialuronowy - posiada właściwości nawilżające i ujędrniające; wiąże wodę w skórze, dlatego nadaje się do pielęgnacji nawet najbardziej przesuszonych cer; jest substancją naturalnie występującą w organizmie człowieka,
Ci 77891 filtr słoneczny 10 – zapewnia ochronę przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych przyczyniających się do powstawania zmarszczek i przebarwień,
minerały – koją cery problemowe, pomagają uzyskać równomierny koloryt.



Polecana dla: Pań i Panów w każdym wieku i o każdym rodzaju cery, Ziemia egipska nadaje skórze efekt lekkiej opalenizny, a oprócz tego ma działanie odżywcze, pielęgnujące i ochronne,



Idealna dla:
kobiet, które cenią sobie komfort i wygodę – kosmetyk może zastąpić wszystkie używane wcześniej produkty: podkład, puder, bronzer i róż,
mężczyzn, którzy mają problemy skórne i potrzebują niewidocznego makijażu ukrywającego rozmaite niedoskonałości,
wszystkich, którzy poszukują sprawdzonego kosmetyku brązującego – Ziemia Słoneczna zmienia odcień w zależności od ilości nałożonych warstw.



Sposób użycia: kosmetyk nakładać pędzelkiem ściętym lekko na półokrągło (dostępny w naszej ofercie). Niewielką ilość rozprowadzić kolistymi ruchami pędzla wcierając w skórę twarzy, szyi i dekoltu. Nakładając drugą warstwę można wymodelować rysy twarzy.



Pojemność: 13 g



Dodatkowe uwagi:
produkt testowany dermatologicznie i mikrobiologicznie,
niezwykle wydajny - wystarcza na około 300 zastosowań!

Kosmetyk możemy kupić na stronie ciao.pl koszt to 110zł za 13 g lub 65 zł za 7g, na chwile obecną. Są
różne promocje także warto zaglądać co jakiś czas.



Jak możecie zauważyć iż moje opakowanie jest testowe,aczkolwiek zawartość oryginalna i na niej będziemy się skupiać.

Zacznę od plusów :

-kolorystyka są dwa odcienie ja posiadam  odcień NATURELLE, jako że mam jasną karnacje, istnieje jeszcze ciemniejszy odcień dla osób z ciemną karnacją
- używam na chwilę obecną jako brązer złocisty odcień wygląda pięknie na twarzy
- nie uczula,nie podrażnia,nie zapycha
- produkt jest trwały
- bardzo konfortowy w użyciu
- łatwo się naklada
- pigmentacja jest idealna
- szybko się nakłada
- dużo dobroczynnych składników możemy znaleść w składzie produktu
- nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek
- nadaje się do każdego rodzaju cery
- zawiera malutkie drobinki które dodają blasku skórze , nie ma mowy o jakimkolwiek brokacie



Minusy:
- minusem może być cena
* Zawiera parabeny ale w bardzo mnałych ilościach które niestanowią zagrożenia.Więc czy to jest minus ? Każda niech odpowie sobie na to sama.

Chce też napisać iż wydaje mi się żę jednak dla Panów się nie nadaje .
Ogólnie produkt pozytywnie mnie zaskoczył i myśle że spokojnie jeszcze conajmniej przez rok mi posłuży.

Podsumowanie :





10 komentarzy:

  1. ciekawe, jak sprawdzi się u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku miałam problem z jej nakładaniem, bo wystarczy naprawdę niewiele żeby nadać skórze kolor i przez doświadczenia z innym bronzerem zrobiłam sobie 2 placki na policzkach xD Fajny produkt jak już się wie jak aplikować ;) Też stosuję go jako bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś tagowana http://iblackbeautybag.blogspot.com/2012/01/tag-owczyni-czyli-styczniowe-zdobycze-d.html , zapraszam do zabawy :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę! p.s. zapraszam na walentynkowy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow, fajne :D
    Jednak jak na mój budżet, ciut za drogie

    OdpowiedzUsuń
  6. produkt fajny ale chyba nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze byłam ciekawa ziemi z Ikosa :) Ten kolor wydaje się dość ciemny...

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz więcej dobrego słyszę o Ziemi Egipskiej, może w końcu się skuszę ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ziemia egipska jest cudowna :)nie dla każdej karnacji ale warta wypróbowania kultowy kosmetyk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...