15 lutego 2012

ACNE CAMOUFLAGE - Leczniczy korektor na trądzik

Tyle osób ma ten korektor że szok, zastanawiałam się czy robić tą recenzje teraz.Doszłam do wniosku że warto jednak dodać następną recenzje. Testowałam go bardzo długo, dlatego mogę śmiało wypowiedzieć się na jego temat.





Acne Camouflage to profesjonalny korektor leczniczy do skóry trądzikowej. Wyjątkowo skuteczna mieszanka roślinnych składników antybakteryjnych przyspiesza gojenie niedoskonałości, a dodatkowe właściwości kryjące pozwalają znacznie poprawić wygląd cery. Kosmetyk nie zatyka porów i w żaden sposób nie przyczynia się do zaostrzenia zmian.

Polecany dla: wszystkich, którzy cierpią na trądzik i chcieliby połączyć działanie lecznicze z makijażem kamuflującym.

Sposób użycia: niewielką ilość kosmetyku nanieść na zmiany trądzikowe, delikatnie wklepać i rozetrzeć granicę między zmianami a zdrową skórą.

Pojemność: 8 ml
CENA PROMOCYJNA : 25,90 ZŁ

Dodatkowe uwagi: można stosować pod makijaż.

Korektor jest dostępny na stronie : ciao.pl

Korektor ma specyficzny odcień - oczywiście pierwsze wrażenie czasami bywa złudne.
Wcale nie jest za ciemny, bardzo ładnie stapia się z moją skórą. Moja skóra jest jasna.
Korektor jest bardzo wydajny, co wg mnie jest ważne przy tego typu kosmetykach ponieważ używamy go na co dzień.



Pojemnik w którym jest korektor jest biały, plastikowy i musimy używać pędzelka aby go nabrać.

Konsystencja - niby jest tłusty, natomiast zachowuje się na twarzy inaczej niż tłusty produkt, jest bardziej lekki.


Zapach - powiedzmy sobie szczerze, jest brzydki, może przeszkadzać.

Ale za to działanie tego kosmetyku jest cudowne, faktyczanie leczy małe zmiany na twarzy,niedoskonałości szybciej znikają.  


Podsumowanie:








11 komentarzy:

  1. chyba się nad nim poważnie zastanowię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również przed chwilą dodałam recenzję tego kosmetyku. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, jeśli mogłabym coś zaproponować, to może wstawiłabyś zdjęcia "przed i po". Jestem ciekawa jak duże zmiany trądzikowe ten kosmetyk jest w stanie zakamuflować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kaśq- warto !
    yasminellla- zaraz poczytam ;)
    Magdawe - mogę zrobić na pojedyńczym zaskórniku bo nie mam innych zmian.

    OdpowiedzUsuń
  5. ups! postaram się może na kimś innym pokazać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciągle o nim mysle, ale jego kolor nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi ale skoro zapach nieciekawy to chyba jednak nie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam go na allegro i czekam by wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie to wszytko opisujesz :) postaram sie wpadać czesciej :) ja naszczescie korektora nie musze uzywac , ale dobrze takie informacje posiadac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...