15 lutego 2012

BeBeauty - odżywczy krem do rąk

Jako żę kończe moją przygodę z tym kremem postanowiłam ( jak zwykle) podzielić się moją opinią.
Krem zakupiłam w Biedronce z dobrze znanej serii BB (BeBeauty), słyszałam wspaniałe opinie na temat kremu w internecie i się skusiłam, nie pamiętam ceny ale bardzo przyzwoita. Producent opisuje krem jako Odżywczy krem do rąk z skoncentrowaną formułą ( a ja się pytam jaka była ta nieskoncentrowana ? ;p )



Krem przeznaczony jest do skóry suchej i zniszczonej, zawiera naturalne składniki takie jak:
- masło Shea
- olej palmowy
- wyciąg torfowy
Ponadto nie zawiera alergenów i sztucznych barwników.



Konsystencja kremu dośc wodnista, ale szybko się wchłania i znika.

Krem nie spełnia swojej funkcji w 100%, nawilża ale na krótko na jakieś max 15 minut, potem skóra znowu jest sucha, nawet przy używaniu regularnym ( miałam krem w pracy - stosowałam kilka razy dziennie) nic to nie dało także kondycja moich dłoni nie pogorszyła się ale też nie poprawiła.



Podsumowując - Nie kupię, będe szukać dalej innego kremu, wydaje mi się iż kiedyś mi polecałyście Eveline - kremik.

Dziękuje za uwage ! Do zobaczenia !

13 komentarzy:

  1. Ja mogę Ci polecić odżywczy krem do rąk i paznokci z eveline ;-) z kozim mlekiem

    OdpowiedzUsuń
  2. ciężko mi określić sam zapach, pachnie średnio intensywnie i się ulatnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana kup sobie EVELINE EXTRA SOFT Z 5 % UREĄ- KREM I KONCENTRAT DO RĄK I PAZNOKCI CENA OK. 6 ZŁ

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHANA MAM ZAPYTANIE DO TEJ FARBY DO WŁOSÓW. CZY SZYBKO SCHODZI?, I WOGULE CZY JĄ JESZCZE ZAKUPISZ...?????

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor się trzymał długo około 5 tygodni, nie kupiłam ponownie ponieważ przy aplikacji troche mnie piekła głowa. Farba super ale niestety nie dla mojej głowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go miałam ale nie jest zbytnio dobry. Teraz używam z Avene i jest super. Polecam. W Superpharm jest na niego teraz promocja - 9,99.

    OdpowiedzUsuń
  7. poczytaj u mnie recenzje bo włąsnie robiłam o kremach a polecam ci kamil jest na prawde super, albo teraz ziaja

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten krem i moim zdaniem w ogole nie nawilża, nawet na chwilę ;/ jakiś taki film dziwny tylko zostawia, a skóra pod spodem suchutka

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go kupić na spróbowanie ale dobrze że z tym poczekałam:) chyba zostanę wierna swojemu flos-lekowi:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...