2 lutego 2012

CHI - jedwab


Jako że zainteresował Was perłowy komplex postanowiłam powiedzieć kilka słów o jego koledze - myślę że bardziej znanym w gronie a mianowicie chodzi mi tu o jedwab z Chi który parę lat temu zrobił furore i prawie każda z Nas kupowała go na allegro.

Co mówi producent :

CHI Silk Infusion to regenerująca odżywka bez spłukiwania. Bogata w ceramidy, jedwab, witaminy, zioła i wyciągi roślin, działa odżywczo na włosy, jest wzbogacona o proteiny sojowe i pszenicy. Nadaje włosom wspaniały blask i niewiarygodną miękkość, nie obciąża, ułatwia układanie. Chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, skutkami chemii fryzjerskiej i zanieczyszczeniami środowiska, odżywia włosy i nadaje zdrowy wygląd. 

A jaki skład :

Skład: Cyclomethicone, Dimethicone, C-1215 Alkyl Benzoate, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Phenoxyethanol, Parfum, D&C Yellow 11, D&C Red 17, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Mica, Boron Nitride Powder





Dla mnie jest to najlepszy jedwab jaki stosowałam, miałam też te z innych firm ale nigdy żaden nie mógł dorównać temu. Preparat nakładam po myciu włosów kiedy są jeszcze wilgotne.

Włosy są miękkie, pięknie się błyszczą ,końcówki nie są obciążone i posklejane.
Ułatwia układanie grzywki.
Włosy są gładkie.Chroni przed wysoką temperaturą.
Podobny produkt do tego z Farouk o którym pisałam wczoraj ale chyba jest bardziej rzadki.



Wiele osób narzeka na zapach mi on nie przeszkadza( pachnie jak męskie perfumy) jest wyznacznikiem i bardzo charakterystycznym elementem tego produktu.




Ważne aby nie przesadzić z ilością i nie nakładać codziennie.

Następny produkt z którego jestem zadowolona.


10 komentarzy:

  1. Zwykle stosuję Biosilk, ale może warto przetestowac i tr=en?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Twoja recenzja jest pozytywna, bo właśnie kupiłam go mamie

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i także byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Temu produktowi mówię głośne i stanowcze NIE. Przez silikony na początku składu mam teraz przesuszone włosy (oczywiście prostownica też zrobiła swoje). Nigdy więcej silikonów ;)! Efekt wizualny mi nie wystarcza a przeraża mnie jak obkleja włosa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój najlepszy preparat do włosów jaki kiedykolwiek miałam. Jest malutki, ale jaki wydajny. Moja przygoda z nim rozpoczęła się u fryzjera. Zapytałam fryzjerkę, co nakłąda mi na włosy, że tak cudownie pachną. I wtedy mi to pokazała. Fantastyczny zapach, a działanie jeszcze lepsze!!! Ucieszyłam się, jak go zobaczyłąm u Ciebie;*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo go lubię a jego zapach szczególnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam Biosilk i strasznie pod koniec wysuszał mi te włosy, robiło się z nich sianko (oczywiście z końcówek) więc przeszłam na inne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  8. czy dostanę go w np. w rossmannie? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...