1 lutego 2012

CHI Royal Treatment Odżywka Pearl Complex

Dzisiaj bardzo ciekawy produkt do włosów, nie ukrywam iż widziałam go kiedyś u fryzjera ale cena odstraszała mimo wszystko. Natomiast dzięki stronie ambasadapiękna.com mogłam przetestować ową odżywkę.
Nie jest to zwykła odżywka a kompleks perłowy przeznaczony do każdego rodzaju włosów.


Jeśli chodzi o opakowanie ,bardzo ładne ekskluzywnie wygląda ale na moje nie szczęście spadło i korona pękła musiałam przelać do innego opakowania.Oryginalne pięknie prezentuje się w łazience.

Powyższy kompleks perłowy stanowi kuracje do włosów bez spłukiwania.Głównymi składnikami są białe trufle bogate w witaminę B oraz Ekstrakt z perły który zapobiega łamliwości włosów i odbudowuje strukturę włosa .
Oczywiście jeśli włosy są bardzo zniszczone nic je nie odbuduje oprócz podcięcia włosków ale za ta faktycznie produkt zapobiega łamaniu, dodatkowo końcówki już mi się tak nie rozdwajają.
Oprócz tego ekstrakt z perły jest swoistym filtrem i ochrania nasze włosy przed np wysoką temperaturą.


Produkt prawidłowo zaaplikowany nie skleja i nie obciąża włosów.
Ma konsystencje typowego jedwabiu ,nakłada się go na wilgotne włosy biorąc pod uwagę końcówki włosów . Zapach wg mnie jest obłędny nie potrafię go określić bardzo charakterystyczny dla salonów fryzjerskich. 

Pojemność to 177ml mi pozostało jakieś 100ml ponieważ połowę odlałam mojej mamie.
Naprawdę rewelacyjny produkt który chętnie zakupię.




Podsumowanie:






2 komentarze:

  1. Firma CHI ma parę perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy spotykam się z tą firmą, ale opakowanie jest naprawdę ciekawe. Wygląda ekskluzywnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...