28 lutego 2012

Color Mania

Hej!

Dzisiaj wreszcie makijaż, miałam wolny ranek, wzięłam kolorowe cienie i zaczęłam malować oto co mi wyszło:











Kosmetyki użyte :

- podkład phatmaceris nawilżający nr 2 
- korektor acne camouflage leczniczy
- korektor pod oczy essence stay all day nr 10 
- baza pod cienie essence I love stage 
- brązer HR nr 20 vanilla
- cień inglot ( brwi) nr 398 matt
- cienie inglot nr 791,701,351 matt
- cienie inglot nr 872,848 matrix
- cienie inglot nr 442,428,393 pearl
- cień Lovely  terra cotta compact nr 02
- pigment mac nr nieznany ( zielony)
- cień inglot  nr 882 ( jako róż) 
- pomadka P2 nr 020 
- błyszczyk essence XXXL nudes nr 01 


26 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło. Zazdroszczę wolnych poranków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha jeszcze chciałabym spytać o Twoją opinie na temat bazy pod cienie essence I love stage. Żeby nie było, przejrzałam wszystkie Twoje posty otagowane jako Kosmetyki. Szkoda, że nie masz tagowania po nazwie producenta. Byloby łatwiej szukać...

      Usuń
    2. Zrobiłam tagowanie po nazwie ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. UUUlala, efekt na zdjęciach taki bajkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! I masz przepiękne pełne usta :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy - Nie używam PS tylko Corela do rozjaśniania zdjęć. Proszę podpisz się.;)
    Ilusive i Kaśq - dziękuje ;)
    Jedwabna - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdawe - wiem zajmę się tym obiecuje !
    A co do bazy dopiero testuje nie mam o niej notki jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż :) Jestem pod wrażeniem:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaz bardzo ladny ale zupełnie niepotrzebnie to przerabiasz. Pokaż nam jak to wyszło bez PS czy jakiegos innego programu, mało wiarygodnie to wyglada kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednym słowem- wyglądasz cudownie! Idealny makijaż - lekki i subtelny nawet ze sztucznymi rzęsami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejuśku, śliczny makijaż ! A jak ładnie Ci w nim ! ; ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Aliss, Jane Rouly - kolorowo, ponieważ tęsknie za wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy - mam zrobioną korektę szumu kolory są widoczne bardziej,może pokombinuje bezpośrednio w aparacie - inne ustawienia koloru. Nie rozumiem stwierdzenia "mało wiarygodnie" przecież nie robiłam makijażu w programie tylko na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi sie makijaz! plus do tego sztuczne rzesy- zadziornie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny makijaż!!! Śliczny!
    a te rzęsy...bajecznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż ale mam wrażenie ,że trochę przesadzasz z PS. Bliżej temu do grafiki niż zdjęcia, jak z reklamy prasowej gdzie kolory nasycone, twarz bez porów. Wolałabym oglądać makijaze na surówkach prosto z aparatu bez ingerencji programu do obróbki, można tam lekko podbić kolor ale temu to do "lekko" daleko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny i przywołuje wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko fajnie tylko ,że fotki poprzerabiane w programie ... nie wiem czy jest sens robienia makijazu ,a pozniej przerabiania zdjęć żeby upiekszyć coś ;/;/. Wolałabym oglądać naturalny efekt ,a nie podrasowane zdjęcie. pozdrawiam
    ps.Blog bardzo mi się podoba. :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...