29 lutego 2012

Dark Laguna

Cześć !

Dziś kolejny makijaż tym razem propozycja na wieczór, imprezę, można użyć o ton ciemniejszych lub o ton jaśniejszych cieni niż ja, efekt końcowy  będzie inny. Ja użyłam granatu i fioletów ponieważ bardzo lubię te odcienie, dodatkowo jeśli masz np. zielone oczy fiolet będzie jak najbardziej wskazany.


Robiłam różne ustawienia światła, niestety nie mamy jeszcze naturalnego słońca.

















Kosmetyki użyte :


- podkład phatmaceris nawilżający nr 2 
- korektor acne camouflage leczniczy
- korektor pod oczy essence stay all day nr 10 
- cień Avon granat w formie musu 
- brązer HR nr 20 vanilla
- niebieski eyeliner z essence nr 02 
- cień inglot ( brwi) nr 398 matt
- cienie inglot nr 351 mat 
- cienie inglot nr 428 pearl
- cień inglot nr 126 AMC shine
- cień Lovely  terra cotta compact nr 02
- cienie essence vampires love kolor czarny i niebieski
- cień inglot  nr 882 ( jako róż) 
- pomadka P2 nr 012 
- błyszczyk my secret nr 114
- sztuczne rzęsy essence  



Do zobaczenia ;*






16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, taki w sam raz na jakąś większą imprezę :) Podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż :) Ja maluję rzęsy na niebiesko tuszem z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam niebieskiego tuszu musiałam sobie radzić eyelinerem ;)

      Usuń
  3. Rzęsy prezentują się cudownie. Na specjalne okazje w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż i polączenie z pomadką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z wytuszowaniem górnych rzęs na czarno, a dolnych na niebiesko:) Nie wpadłabym na to, że będzie to tak dobrze współgrało:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...