28 lutego 2012

miniaturka Christian Dior J'adore

Natchnęło mnie by opisać dziś zapach. Według mnie bardzo ciężko opisuje się zapachy, często perfumy kojarzą się z jakimś miłym zdarzeniem, sytuacją. Ale zobaczymy jak mi wyjdzie. Mam kilka ulubieńców których opiszę. Na sam początek perfumy które kiedyś posiadałam w oryginalnym flakoniku teraz mam próbkę. Mowa tutaj o klasyce z Diora - J'adore.



Nuty :

Głowa

mandarynka, orchidea, róża

Serce

śliwka, jeżyny, fiołek

Podstawa

bluszcz, piżmo, drzewo




Wydaje mi się że jest to zapach kwiatowy z nutką piżma które ja osobiście wyczuwam.
Na początku zapach jest ostry, mocny natomiast potem staje się delikatny (za delikatny jak dla mnie na  chwilę obecną).
 
Perfumy są kobiece, klasyczne. Kojarzą mi się z elegancją.
Są dość trwałe.
 
Także szczerze mogę polecić miłośniczką kwiatowych, ciepłych zapachów.

8 komentarzy:

  1. Lubię ich jeden zapach, ale nie wiek ,który to J'adore

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten zapach, mam 100 ml flakonik i mam go już dość długo :) Raczej nie jest to dzienny zapach, chociaż i zdarzyło mi się użyć go w dzień, ale mimo wszystko wolę go na wieczór :) I zdecydowanie jest to kobiecy zapach :)
    Ale ostatnio wpadła mi w ręce próbka Daisy od Marca Jacobsa i baaardzo ją polubiłam... Niestety wczoraj mi spadła i się rozsypała na milion kawałków, musiałam wietrzyć pokój cały dzień i noc ;( Gdyby nie cena, pewnie już bym kupiła pełnowymiarowy flakonik... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo szkoda no cena zabójcza,ale chętnie bym przygarneła hihi

      Usuń
    2. Ja też :( Chwilami mam nawet takie napady w stylu kupię, potem będę gryzła tynk i piła wodę z kałuży, ale kupię ;p Ale jednak nieee, na razie nie. Oczywiście nie liczę, że stanieje, ale może kiedyś, w przypływie szalonej gotówki... :))) Bo zapach jest cudowny... Nie mogę przeboleć tej próbki... ;(

      Usuń
  3. Charlize Theron w tej kampanii wygląda po prostu bosko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą, wygląda bardzo ładnie.

      Usuń
  4. Kurczę, ja tego zpachu NIE ZNOSZĘ. I chyba jest to jedyny zapach Diora, którego wprost nie cierpię... ;) Za to butelkę ma przepiękną i ładnie prezentuje się na toaletce :))
    Uwielbiam za to Midnight Poison i Addicta :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam je i bardzo lubię:) Mam słabość do kwiatowych zapachów:) U mnie rozwijają się ewidentnie w kierunku fiołka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...