2 lutego 2012

Pomadki P2

Jakiś rok temu poznałam pomadki P2 i byłam nimi oczarowana, aczkolwiek byłam w posiadaniu tylko jednej sztuki ale to się zmieniło i mam teraz 3. Na początek kolory - ja wybrałam wg swoich upodobań jasne odcienie 2 beże i 1 róż aczkolwiek można zakupić np.czerwień czy fuksje.


Pomadki są bardzo mocno napigmentowane a kosztują niewiele bo 1,95 Euro.Wystarczy raz przejechać usta szminką by wydobył się kolor.
Jeśli o chodzi konsystencje - szminki są  mega kremowe i rozprowadzają się jak masełko. Należy uważać bo można zaaplikować za dużo produktu i wtedy będzie zostawać w załamaniach a tego raczej nie chcecie.


od dołu : 010, 020,012.



Prawidłowo zaaplikowana pomadka trzyma się około godziny a potem z reguły  zostaje zjedzona, nie jest to pomadka z serii długo się utrzymujących także nie przeszkadza mi że muszę ją poprawiać.Praktycznie każda pomadkę należy poprawić.
Dodatkowo nie podrażnia ust, nie wysusza, ale przy tego typu szminkach należy mieć zadbane usta bez suchych skórek itp.


Jestem bardzo z nich zadowolona i następnym razem zakupie jakieś inne kolorki .
A wy macie te pomadki jakie kolorki macie notki o nich - chętnie poczytam.



15 komentarzy:

  1. Dziwne, każda blogerka ma o nich inne zdanie ;). Chyba nie ma ich w Polsce, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. sypa- fakt nie ma ich w Polsce a szkoda.
    zoila - wiem ale powiem ci że są odpowiedniki w inglocie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolorki :) zwłaszcza 020. szkoda, że u nas są nie do dostania :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolorki :) Może w przyszłości jakiejś będą u nas w Polsce dostępne... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory, wszystkie absolutnie w moim guście :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie sie prezentują, szkoda, że nie mam do nich dostepu.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory są piękne, wręcz idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. robiłam przedwczoraj ich recenzję u siebie :D zapraszam, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje że kiedyś będzie lepszy dostęp a jak nie to ja zaczne sprzedawać ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że nie ma ich w pl :(

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.facebook.com/najlepszezniemiec?notif_t=page_name_change tutaj będą te pomadki i różne kosmetyki z niemiec.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...