1 marca 2012

Ulubieńcy Lutego 2012 ♥

Cześć  dziewczyny!


1) Na początek chce pokazać odżywkę - i tym razem nie będę się zachwycać odżywką naturalną czy olejami a produktem z firmy CHI dokładna nazwa to : CHI Magnified Volume System. Przeznaczona do włosów bez objętości. Włosy są lekko odbite od nasady, nie ma efektu tłustych włosów, pomaga w rozczesywaniu włosów, nie ma efektu elektryzowania się włosów ale chyba najważniejszą właściwością jest to iż włosy po zastosowaniu odżywki i szamponu z tej samej serii , stają się jakby grubsze - wiem że to głupio brzmi ale takie jest wrażenie , zapewne jeden włos jakoś odbija się od drugiego i tworzy takie efekt - który najbardziej mi się spodobał.
Odżywka pięknie pachnie, bardzo słodko.

2) I muszę tutaj napisać CHI Magnified Volume - wiem że szampon ma zmywać i to wszystko,nie musi kosztować 40 zł  natomiast ja po użyciu tego szamponu z powyższą odżywką widzę lepsze efekty. Dlatego znalazł się w ulubieńcach. P.s pachnie też tak cudownie jak odżywka.



3)I tutaj szał - ciał ponieważ ulubionym produktem jest maść z witaminą A - bez apelacyjnie wszystkie inne produkty mogą się schować z tym swoim nawilżaniem. Efekt jaki daje to szok, pamiętam jak na zajęciach w szkole, moja nauczycielka wychwalała zwykłą maść za 3 zł z apteki i śrdenio chciało mi się wierzyć że maść będzie tak skuteczna, jakiś czas temu zaprzestałam kupować maść ale teraz do niej wróciłam .Pojawi się post ogólny o witaminie A oraz o tej maści.



4) Pozycja nr 4 to CARMEX przy tych mrozach które były na początku pomógł mi mocno na suche usta.Tym razem wole wersje classic, wersja z wisienką już mi się znudziła. Fajnie nawilża, pielęgnuje usta.



5)Podkład który używam dzień  w dzień z Pharmaceris, podkład nawilżający z SPF 20, dość dobrze kryjący. I naprawdę dziwią mnie opinie iż słabo kryje albo wcale - bzdura wg mnie oczywiście. Nie zatyka porów, ładnie wygląda na skórze, utrzymuje się tak sobie. Jedyny minus to to iż odrobinę ciemnieje na twarzy.Cena ok 35-40 zł



6) Od miesiąca używam codziennie - jestem z siebie mega dumna, ponieważ nigdy nie byłam systematyczna.Oliwka fajnie nawilża, długo utrzymuje się efekt,skóra jest ukojona, nawilżona. Oliwka szybko się wchłania i ładnie delikatnie pachnie.

Nie pokazuje więcej ponieważ dużo kosmetyków używałam na raz nie mogłam się zdecydować na np. jeden balsam, jedną pomadkę. Kolorówka to tzw. "mirsz marsz" wszystko na raz hihihi.
Dziękuje za chwile spędzone przed komputerem z moim blogiem ;)

1 komentarz:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...