20 marca 2012

Estee Lauder Advanced Night Repair

Cześć!

Byłam bardzo zainteresowana tym produktem, tyle opinii słyszałam. W końcu mogłam przetestować i teraz opowiem jak się sprawdził. Mowa tutaj o  Estee Lauder Advanced Night Repair ,bardzo wydajny produkt, kolor taki żółto herbaciany w formie serum do twarzy. Konsystencja dość leista ale w miarę wygodna przy aplikacji, zapach średni - wyczuwalna nuta chemiczna ale bardzo słabo. 


W oryginalnym opakowaniu posiada pipetkę która jest wygodna w użyciu.
Preparat szybko się wchłania, nie jest tłusty treściwy ale lekki. Nawilża - i to chyba najlepszy atut tego produktu,skóra przy tym jest gładka i promienna. Co do zmarszczek się nie wypowiem skóra za kilka lat mi powie ( a raczej pokaże) czy dobrze o nią dbałam ;) Ogólnie jestem zadowolona ale na chwile obecną cena dyskwalifikuje ten produkt. Jeśli macie "wolne" środki na koncie warto przetestować.

Pozdrawiam 

Magdalena

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa jestem tego produktu, może kupię ,żeby stosować jako ochronę przeciwzmarszczkową:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie kiedyś używałam, byłam zadowolona, ale teraz zastanawiam się, czy znowu wywalać tyle kasy. w końcu jest tyle kosmetyków i nawet super produkty z apteki z patentami sa o połowę tańsze więc nie wiem...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...