27 marca 2012

Farouk, CHI Magnified Volume, Shampoo & Conditioner ♥

Zestaw szampon + odżywka z CHI nadająca objętość to dzisiejszy temat dnia. Używam już jakiś czas więc pora na recenzje. Zacznę od tego iż jest to zestaw który najlepiej stosować razem osobno - nie wiem dlaczego nie daje już takich efektów. Czytając opinię na temat tych produktów są podzielone, co daje nam do zrozumienia że każdy z Nas ma inne włosy i na każdego preparaty działają inaczej.



Szampon pięknie pachnie, tak samo jak odżywka, bardzo słodko mi ten zapach odpowiada. Obydwa produkty wyglądają tak samo - można się pomylić ( mi się to zdarzyło) zamiast szamponu nałożyłam odżywkę :D
Konsystencja szamponu i odżywki jest dość gęsta,treściwa. 




Jeśli chodzi o szampon to :

- dobrze myje włosy
- włosy są po nim lekko uniesione
- nie plączą się
- ładnie pachną
- włosy są błyszczące gdy zastosujemy zestaw ;)
- wydajny, duża butla
- nie przesusza
- bardzo dobrze się pieni
- ma wygodne zamknięcie

Z minusów to oczywiście cena ok 40 zł, dodatkowo zamknięcie jest fajne ale już rozmiar butli hmm jest za szeroka i ciężko się chwyta.



Odżywka:

- włoski ślicznie pachną
- dobrze się rozczesują
- są błyszczące
- lekko ( powtarzam lekko) uniesione
-nie przetłuszczają się
- są puszyste
- nie elektryzują się

Z minusów to to samo co w szamponie.



Podsumowując fajne produkty ale będę nadal szukać czegoś jeszcze lepszego ;)

3 komentarze:

  1. Ja mam ten zestaw i jestem zadowolona, moje włosy odzyskują życie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z CHI znany mi jest tylko lakier do włosów i keratyna, oby dwa produkty są naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę serię :) i też się raz pomyliłam, tylko wyszło na to, że umyłam włosy 3 razy szamponem xD Na moich krótkich włosach uniesienie jest zadowalające :) Jestem naprawdę zadowolona z tych produktów :) Jak je stosuję to przypominają mi się wizyty u fryzjera - gęsta konsystencja i obłędny zapach :D Mam jeszcze piankę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...