27 marca 2012

Kolejny project denko

Kolejna dawka projektu denko powiem że idzie mi to dość sprawnie, co chwile jakieś produkty mi się kończyły nawet kolorówka z czego jestem dumna. Najgorzej jak kończy się coś co bardzo lubimy. Teraz staram się nie kupować 13 pomadki hahaha mam 12 sztuk i staram się je wszystkie używać. Czas na zdjęcia :

Całość wygląda tak !

A teraz czas na prezentacje:



 1) O tym żelu pisałam tutaj : TUTAJ
2) Odżywka z Nivea - beznadzieja, tylko ładny miała zapach i ułatwiała rozczesywanie
3) O tym peelingu pisałam TUTAJ
4) A to jest żel z Netto albo z Lidla i jest bombą chemiczną z firmy Finale która wg mnie nie nadaje się do niczego.

 1. Szampon z Pantene - nie lubię tego szamponu, obciążał mi włosy i razi mnie ich charakterystyczny zapach.
2)Biały Jeleń mydło do higieny intymnej - bardzo przyjemny w stosowaniu, zakupię ponownie.
3)Płyn do płukania ust - hmm są lepsze, ale dość dobrze odświeżał oddech i Jamę ustną

 1.Loton do włosów - sama nie wiem, chyba jednak wolę lakiery do włosów
2.O tym produkcie pisałam TUTAJ
3.Mój ulubieniec bardzo lubię tą wodę micelarną.
 1. Krem z kwasem migdałowym z Clareny - zapchał mnie totalnie brrrr
2. Woda z Iwostinu - wolę tą z Avene
3. Krem oliwkowy z Ziaji - używałam do stóp -fajny ale mi zapach nie odpowiada
4.Cement z Kerastase pisałam o nim TUTAJ
5. Żel do skórek z Oriflame - nie była zła całkiem całkiem.
6. Maska nawilżająca z Ziaji - naprawdę fajnie nawilża mogę polecić
1. Lakier z H&M - zastygł na śmierć ;( 
2. Puder mineralny z Essence Kultowy kosmetyk z tej firmy jeden z lepszych.
3.Podkład z Essence - fajny na lato, zimą  moją Skórę przesuszył.
4.Baza pod podkład ale własnoręcznie robiona - niewypał .Poprostu mi nie wyszło ;)
5.Eyeliner z Essence - uwielbiam bardzo dobry.

11 komentarzy:

  1. U mnie ciężko idzie projekt denko muszę się ogarnąć z uzywaniem .

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! Dużo tego zużyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego pudru z Essence, wszyscy go tak chwalą...

    OdpowiedzUsuń
  4. No ladnie sporo tego.U mnei tez zuzywanie idzie coraz lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo zużyłaś ;D
    mnie ciekawią tę maseczki z ziaji ale u mnie nie mogę ich nigdzie dostać ...
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Ja właśnie muszę swoje obfocić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie lepszy micel jest z AA Ultra Nawilżenie niż z Borjois.. wydaje mi się że dokładniej zmywa makijaż :)
    Gratuluję zużyć ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie:) też niedługo pokażę swoje :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spory asortyment:) Ja mam największe problemy z zużyciem kolorówki;/

    OdpowiedzUsuń
  10. oo..gratuluję sporo tego, szampon z Pantene miałam dosyć fajny, własnie zapach mi pasuje, maska z zaji nie nawilża, a wodę micelarną koniecznie kupię, jak skończę swoje pozostałe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...