1 marca 2012

Lakiery na wiosnę / lato 2012

Cześć!

Dzisiaj post o lakierach na wiosnę i lato, wg mnie będą królować nadal pastelowe kolory na paznokciach.
Pokaże kilka propozycji które są tanie i każda z Nas taki lakier może nabyć. Oprócz pasteli możemy pomalować paznokcie w neonowym kolorze ja wybrałam neon róż, który pięknie podkreśli naszą przyszłą opaleniznę.

Dlaczego tak szybko ?

Niby mamy 1 Marca ale ja już pożegnałam zimę i czekam z utęsknieniem na wiosnę.

Oto lakiery :






H&M kolor Mint Green

Essence kolor Fall For Me nr 74

Lovely  nr 128 



H&M kolor yellow

H&M kolor coral 

Wet n Wild kolo Dream Poppy nr 429 c

Cosmetic nr 112


Zapraszam również do poprzedniego posta o ULUBIONYCH KOSMETYKACH W LUTYM 




8 komentarzy:

  1. Miętka z H&M wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam lakier z Lovely i jesli chodzi o trendy lakierowe to mam dokładnie to samo zdanie co Ty :) Do mojej kolekcji brakuje mi żółtego i niebieskiego pastela

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory wybrałaś :) Myślę, że chciałabym mieć każdy u siebie w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miętowy będzie rządził!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pastelowe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miłością największą darzę miętowy!!! :))
    Chociaż Essence też jest ładny, ale ta mięta fantastyczna...

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne kolory, uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...