14 marca 2012

NAWILŻAJĄCY FLUID ANTYOKSYDACYJNY z sylimaryną Pharmaceris

Podkład jest dość ciekawym produktem, i zaczniemy tu od właściwości. Bardzo dobrze nawilża, nie czuć ściągnięcia skóry, dodatkowo podkład zawiera SPF 20, co wydaje mi się idealnym rozwiązaniem i śmiało możemy go stosować bez filtrów. Podkład jest kryjący za co plusuję u mnie. Możemy budować efekt krycia od średniego do mocnego. Skóra pokryta podkładem jest ładna i gładka. Nie tworzy matu                tylko daje efekt naturalnego blasku.





Podkład występuje w 3 odcieniach :




Ja posiadam odcień nr 2 który jest ladnym beżem, nie jest za żółty ani za różowy.Troszeczkę dla mnie za ciemny ale jak użyję samoopalacza jest ok. Myślę iż Ivory byłby idealny ponieważ i tutaj jedyny minus - podkład ciemnieje na skórze. Jest to dość widoczne - i właśnie za pierwszym razem nacięłam się na kolor.
Podkład sprawdzi się idealnie u osób z cerą suchą,wrażliwą, normalną.
Cena: 37, 90 PLN / 30 ml Dostępny w aptekach. 

Podsumowując jestem zadowolona z tego podkładu.
Pozdrawiam

Magdalena

4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jaki jest stopień krycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podklad jest średnio kryjący w kierunku do mocnego.Także dla mnie plus.;)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten podklad:-) Jest moim ulubinecem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...