2 marca 2012

Paletka cieni Estee Lauder

Dzisiaj recenzja paletki Estee Lauder Pure Color Eyeshadow (4) którą otrzymałam  od My Beauty.
Kolory są na tyle naturalne iż spokojnie mogłam ją testować praktycznie codziennie. Poza tym nigdy nie byłam zwolenniczką innych cieni niż Inglot i sama bym tej palety nie zakupiła.



Opakowanie jest ładne granatowe, błyszczące ale niestety widać ryski przy codziennym użytkowaniu.
W palecie znajdują się 4 cienie w odcieniach naturalnych, dzięki któremu możemy wykonać makijaż dzienny ale też wieczorowy. Cienie są perłowe a jeden ma wykończenie z drobinkami, brakuje mi tutaj choć jednego matu. Aczkolwiek perła na oku jest delikatna.

Ważnym aspektem jest pigmentacja cieni i tutaj 5+ , wszystkie 4 cienie są dobrze napigmentowane, ładnie się rozcierają a nie tracą koloru. Cienie bez bazy utrzymują się ok 5-6 godzin na powiekach z bazą ok 10-12 godzin ( dłużej nie testowałam).



Najbardziej podoba mi się jasny kolor nr 10 oraz nr 54 piękny;)

Myślę że może to być dobry pomysł na prezent dla np. mamy ;)

Pozdrawiam

Magdalena



5 komentarzy:

  1. Lubię paletki o tej kolorystyce, bo spokojnie można z nimi uczynić makijaż dzienny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brązy! Cudowne na każdą okazję, można z nimi robić cuda! :D Śliczne kolorki w zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne brązy i niezła pigmentacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak pigmentacja jest bardzo dobra ;)

      Usuń
  4. Róż w paletce jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...