18 marca 2012

Poznańskie Targi Beauty Vision i Look

Bardzo lubię targi kosmetyczne i staram się być na nich co roku, z racji tego że w zeszłym roku mi się nie udało -  pracowałam, w tym roku byłam jedną z pierwszych 10 osób które weszły  na targi hehe. Na targach możecie wziąć udział w szkoleniach i pokazach kosmetycznych jak i fryzjerskich, Jeśli chodzi o ilość ludzi było tak sobie np. 2 lata temu było o wiele więcej. Szczegóły na temat targów - TUTAJ. Nie było dużo nowości ale ogólnie można było zobaczyć sporo zabiegów czy np makijaży :)W tym roku nie robiłam zakupów, ponieważ nie potrzebowałam w sumie nic,zakupiłam tylko 2 lakiery z OPI i rzęsy. Zapraszam do fotorelacji :

































Do usłyszenia.

Magdalena 

14 komentarzy:

  1. Eh.. Żałuję, że mnie tam nie było.. Może za rok..

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką przyjemnością wybrałabym się na takie targi,bo nigdy nie miałam okazji być...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznej niedzieli;))
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jak ja chętnie bym się wybrała na takie targi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra!!! Szkoda, że we Wrocławiu takich targów nie ma :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj szkoda że bliżej mnie nie ma takiej fajnej imprezy, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko, istny raj ;) tylko balabym sie ze bym zbankrutowala po takich targach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja bym chciała się tam być..

    OdpowiedzUsuń
  8. targi były fajne, a żeby dużo nie wydać nie wziełam dużo kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Sama bym pojechała na takie targi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w tym roku na Salon Wiosna i Beauty Forum w Warszawie, do Poznania mam ciut daleko. Folaron miało w sprzedaży kosmetyki MAP, czy tylko reprezentowali szkołę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...