20 marca 2012

Prada, L`Eau Ambree, Hydrating Body Lotion

Jako że w Marcu obijam się z blogowaniem ze względu na moje wiosenne porządki które przeistoczyły się w istny remont całego mieszkania ( uff - jeszcze z 2 dni i będzie wszystko zrobione) to dziś postanowiłam nadrobić kilka recenzji które czekają i czekają. Czas na balsam perfumowany Prady który otrzymałam na gwiazdkę.


Producent opisuje balsam jako :  Nawilżający balsam do pielęgnacji ciała, faktycznie nawilża skórę ale używam go głównie na ręce i dekolt  i to nie w celu nawilżenia ale zapachu który jest pięknym kobiecym zapachem, dodatkowo skóra staje się gładka i elastyczna. Szkoda mi go na całe ciało .



Bardzo przyjemny balsam fajnie się rozprowadza i szybko wchłania dodatkowo pachnie jak moje ulubione perfumy - jestem z niego bardzo zadowolona. Ale szczerze mówiąc sama go nie kupię ponieważ można go dostać za bagatela 170- 200 zł za 20ml. Drogo jak na balsam do ciała prawda ?

Pozdrawiam

Magdalena

4 komentarze:

  1. Bardzo drogo... ja bym sama go nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt drogie drogie,ale wkońcu to Prada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne balsamy perfumowane są od Victorii Beckham i są tańsze ale też fajne :)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...