26 marca 2012

Salon Piękności

Miałyście okazje przeczytać ?
Ja książkę zakupiłam bo zaciekawił mnie tytuł ( albo dostałam od Krzysia tzn poprosiłam - nie pamiętam ).
Jeśli chodzi o treść książki nie jest zła niektóre tematy są ciekawe niektóre mniej, przyjemnie i lekko się czyta.
Napisana jest językiem prostym.Są zdjęcia które nawiązują do tematów rozdziału.
Warto zaznaczyć iż książka jest napisana  w formie rozmowy między kobietami - dziennikarkami ;) 
Jestem zadowolona z niej, książek nigdy za mało tym bardziej jeśli chodzi o zdrowie i Urodę ;)

Kilka zdjęć:









Miłego czytania 

Magdalena

7 komentarzy:

  1. bo wszystkie Krzyśki, to fajne chłopaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię program Wiem co jem Kasi Bosackiej, demaskuje w nim przekręty producentów, wskazuje co jeść warto i w jakich ilościach a co lepiej sobie odpuścić oraz na co zwracać uwagę robiąc zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam gdzieś tą książkę i szczerze to nawet jej nie przejrzałam :(
    muszę poszukać i poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Program pod tym tytułem bardzo mi się podobał. Uwielbiam Kasię Bosacką teraz w nowej roli czyli programie wiem co jem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki jest koszt ksiazki ;)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam ją kilka lat temu od Mamy na gwiazdkę - a nie, przepraszam od Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...