21 marca 2012

Strona na Facebooku

Chyba dość późno się obudziłam zakładając stronę na Facebooku, mimo to zdecydowałam się.
Mam nadzieję że ułatwi mi to kontakt z Wami i z nowościami kosmetycznymi ;)
Nie jestem specjalistą w tego typu gadżetach ale się uczę, także zapraszam na moją oficjalną stronę :





Zachęcam do polubienia ;)
Oraz do zostawienia po sobie znaku abym ja mogła znaleźć Was!

p.s Myślę iż ogarnę FB do końca tygodnia,jeśli macie jakieś sugestię chętnie je poznam.

Pozdrawiam






6 komentarzy:

  1. Ja nie ogarniam Facebooka ;) kiedyś próbowałam założyć ale mi nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. od jakiegos czasu obserwuje Twoj blog i pamietam Cie jeszcze z czasow youtube, dawno dawno temu ;)
    Gosia
    P.S. zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ogarniesz ogarniesz;) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam FB ale usunęłam.. rzadko kto tam pisał i stwierdziłam że nie ma sensu.. ale Tobie życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogarniesz na pewno :)
    Zapraszam, Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://aleksandra-makijaz.blogspot.com/2012/03/z-racji-tego-ze-moj-blog-niedawno.html Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie makijażowym u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...