26 marca 2012

TRIO Kerastase

Kosmetyki Kerastase - to główny temat dzisiejszego postu, jako że lubię testować nowe kosmetyki to pokusiłam się i o te próbki. Jaki efekt jakie działanie ? Tego dowiecie się poniżej.




1.KERASTASE REFLECTION CHROMA RICHE Maska do włosów koloryzowanych
  Maska do spłukiwania o konsystencji kremowej. Używałam jej po każdym myciu włosów.
Próbka starczyła mi na kilka razy.Efekty faktycznie są widoczne już przy pierwszej aplikacji.

Warto aby używać zgodnie z opisem ze strony MyBeauty.com.pl
Nakładamy na włosy umyte Kąpielą Chroma Riche i osuszone ręcznikiem. Nakładamy, wmasowując w kolejne pasma włosów, pozostawiamy na 5-10 minut , dodajemy niewielką ilość wody, emulgujemy, dodajemy więcej wody i ściągamy nadmiar preparatu ruchem nożycowym,dokładnie spłukujemy I delikatnie osuszamy włosy ręcznikiem.

Włosy po zastosowaniu są błyszczące i miękkie niesamowicie! Włosy się łatwiej układały i nie były wysuszone na końcówkach. Efekt pozostaje na włosach do następnego mycia, gdy próbka mi się skończyła włosy po ok 2 tygodniach nie były już tak ładne, także trzeba cały czas stosować - tak mi się wydaje.
Nie powiem więcej o nawilżeniu ponieważ próbka była za mała abym mogła ten preparat stosować przez dłuższy czas.



2.  KERASTASE RESISTANCE 1.2. Cement odbudowujący
  Całkiem niezły kosmetyk, ma mocne działanie,miałam wrażenie że włosy były bardziej gęste w strukturze ( mam nadzieje że zrozumiałyście o co mi chodzi), przy prawidłowej aplikacji nie ma mowy o obciążeniu. Konsystencja balsamu do ciała- łatwa aplikacja. Efekt mocniejszych i zdrowo wyglądających włosów utrzymuje się w momencie regularnego stosowania, po zakończonym testowaniu efekt znikł.



3.KERASTASE SPECYFIQUE, BAIN PREVENTION - szampon przeciw wypadaniu włosów
  I ten produkt wspominam najlepiej natomiast nadal nie mogę pojąć dlaczego szampon aż tyle kosztuje.Ja chyba faktycznie mam słabość do szamponów specyficznych ( i drogich niestety) ale 80 zł to chyba nie dam choć kto wie, szampon faktycznie zmniejsza wypadanie  włosów i zauważyłam to po kilku aplikacjach jest dodatkowo wydajny.Rozmawiałam z znajomą i ona również stosowała ten szampon tylko w większej ilości niż ja i stwierdziła efekty po pierwszych użyciach. Mimo tej ceny chyba się skuszę jak będę miała więcej oszczędności i zakupie go poza granicami kraju - bo taniej.



Pozdrawiam 

Magdalena

2 komentarze:

  1. Ja mam czwóreczkę do farbowanych, mimo że napisałam, że mam włosy niekoloryzowane eh Zużyje je mama, choć teraz zastanawiam się czy na pewno chcę oddać maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ochotę kupić cement, jednak cena mnie trochę powstrzymała:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...