20 marca 2012

Under Twenty, Anti! Acne - tonik antybakteryjny

Zapraszam na kolejną recenzje, tym razem mowa będzie o toniku antybakteryjnym przeciw zaskórnikom. Tonik zawiera wyciąg z aloesu oraz aktywny cynk. Opakowanie przeźroczyste - fajnie bo widać ile produktu zostało.
Produktu nie wylewa się za dużo, aplikacja jest łatwa i przyjemna. Pojemność to 200 ml i koszt to ok. 13-14 zł.

Tonik pachnie delikatnie, nie wyczuwalny drażniący zapach, produkt faktycznie nie podrażnia, myślę że osoby o cerze problematycznej a zarazem wrażliwej mogą używać . Niestety nie zauważyłam działania , które sprzyjało by pozbywaniu się zaskórnikom, fakt iż używałam tylko na brodzie gdzie niedoskonałości się pojawiają. Nie ma efektu, czyli ani mi nie zaszkodził ani nie pomógł. 


Nie odniosę się do efektu matowienia ponieważ nie mam problemu ze świeceniem.
Ja nie kupię i nie polece, niestety.

Pozdrawiam

Magdalena 


4 komentarze:

  1. Lubię z tej serii krem nawilżająco-matujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeden krem też miałam nawilżający z serii hydro był całkiem calkiem ale jednak nie należe do miłośniczek Under Twenty;)

      Usuń
  2. Nie lubię firmy under 20 , zawiodło mnie wiele jej kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się spodobał jeden żel energetyzujący do twarzy a reszta też mi zawodzi.

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...