18 kwietnia 2012

Alterra, Augencreme Anti - Age Orchidee - Krem pod oczy

Następny produkt z Alterry będzie dzisiejszym tematem. Sama nie wiem jest to pierwsza firma która ma dużo kosmetyków które mogą zrobić nam krzywdę ale też dużo kosmetyków które są wręcz fenomenalnie. Ciekawe od czego to zależy. Jako że czytałam pozytywne opinie o kremie pod oczy z Orchideą postanowiłam zakupić poniższy kosmetyk.


Kosmetyk jest tani ponieważ kosztuje ok 12 zł za 15 ml produktu, który jest bardzo wydajny. Krem jest treściwy i odżywczy. Mimo swojej gęstej konsystencji szybko się wchłania pozostawiając skórę nawilżoną i zregenerowaną.




 Nie podrażnia oczu, ma mocny zapach, powiedziałabym że wyczuwalny dość intensywnie. 
Można krem nakładać rano, odczekać chwilę a następnie nałożyć makijaż, nic się nie wałkuje.
Warto też wspomnieć o opakowaniu - faktycznie gdy kremu jest mało ciężko go wydostać ale wystarczy wtedy przeciąć opakowanie i problem zniknął. Minusem może być brak filtra słonecznego.
Skład jest przyjemny.



Skład:

Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Butyrospermum Parkii Butter*, Glycerin,

 Cera Alba, Glyceryl Citrate/Lactate/Lonoleate/Oleate, Behenyl Alcohol, Parfum**, Prunus 

Amygdalus Dulcis Oil*, Simmondsia Chinensis Oil*, Tocopheryl Acetate, Bambusa 

Arundinacea Extract, Bambusa Vulgaris Extract, Euphrasia Officinalis Extract*, Tocopherol,

 Vanilla Planifolia Extract, Bisabolol, Camellia Sinensis Extract*, Ginkgo Biloba Extract, 

Ubiquinone, Tannic Acid, Alcohol, Sodium Hydroxide

* z biologicznie kontrolowanych upraw

** z naturalnych olejków eterycznych





Powiem szczerze że krem naprawdę robi wrażenie. Jestem z niego bardzo zadowolona. Skóra pod oczami po systematycznym stosowaniu jest w bardzo dobrej kondycji.
Chętnie przetestuję inne kosmetyki z Orchideą.

21 komentarzy:

  1. Ja jestem bardzo zadowolona z kremu do mycia twarzy z dziką różą. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o krem do mycia twarzy ? to jeszcze go nie widziałam ale popatrze ;)

      Usuń
  2. Coś dla mnie :)) muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kręcę się obok tego kremu już od dwoch miesięcy i nie wiem czy kupic czy nie hmm powód jest taki że przeszkadzają mi te intensywne zapachy w produktach Alterry , ale skład mają fajny więc nie mogę sie skusić aby go kupić .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mój Krzysiek stwierdził że krem śmierdzi ;/ ale wszystko oprócz zapachu jest trafione ;)

      Usuń
  4. Ja w tej chwili używam kremu z AA +20 ale jest już na wykończeniu, więc może skuszę się na ten który opisujesz :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego początkującego bloga w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle się zapowiada :) Ale na póki co zachwycam się kremem z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię jakoś garniera, więc pewnie nie kupię, ale jaki masz ten krem z jakiej serii ?

      Usuń
  6. Hej dopiero zaczynam przygodę z blogiem ;) zajrzyj do mnie jesli masz ochotę myślę że tematyka Cie zainteresuje -http://testerka-on.blogspot.com/ pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest już na mojej liście zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej! własnie wrzuciłam na bloga recenzje kremu brazujacego i wychodzi na to ze masz calkowita racje. W przeciwienistwie do tego kremu krem brazujacy jest beznadziejny. Dobre opinie słyszalam tez o kremie do mycia twarzy. własnie go uzywam i mam mieszane odczucia, niby dobrze zmywa a jednak zostawia skóre sciagnieta i sucha. a moze to wina poznanskiej wody??? a na ten krem to i moze sie skusze...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha poznańska woda - no może być jej wina, o kremie też słyszałam od jednej z dziewczyn właśnie że dobry.

      Usuń
  9. Mnie niespecjalnie przypadł do gustu zapach toniku i mleczka z tej serii, więc wybrałam krem pod oczy z róży, ale jestem ciekawa i tego. Może jeszcze się skuszę w przyszłości, bo jestem alterromaniaczką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się od dłuższgo czasu nad jego kupnem i chyba mnie przekonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi ciekawie jak i wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widze ze alterra robi teraz szal na blogach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam go już kilka razy, ma raczej dobre recenzje, chyba się na niego zdecyduję, bo mam suchą, mało elastyczną skórę pod oczami i korektor bardzo to uwydatnia.

    Jeśli masz ochotę to możesz wziąć udział w dwóch konkursach u mnie. Nagradzane są trzy osoby
    Dodaję twój blog do obserwowanych i pozdrawiam :)
    http://jessicabanach.blogspot.com/
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam go wypróbować, niestety w 2 drogeriach, w których byłam nie był dostępny... Musiałam kupić krem pod oczy, więc zdecydowałam się na coś innego :) Może następnym razem będę miała okazję wypróbować ten krem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...