6 kwietnia 2012

Alterra, Feuchtigkeitsmaske Aloe Vera UWAGA!

Dziewczyny,



Krótki post aby zachować maksymalną ostrożność przy maseczce z Alterry z aloesem.
Czytałam już opinię iż maseczka bardzo podrażnia cerę. Niestety i ja to potwierdzam.
Przetestowałam i wyglądałam  jak czerwony buraczek.
Ale oczywiście to nie jest wina aloesu jako takiego - notabene rewelacyjny składnik (sama hoduję w domu), wina to przypuszczalnie kombinacja składników między którymi zachodzi jakaś mało przyjemna reakcja,która objawia się na naszej twarzy w postaci mocnego podrażnienia.

Miałyście z nią styczność?

18 komentarzy:

  1. po tym jak przeczytałam same negatywne opinie o niej to nawet nie miałam zamiaru kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam i nie pamiętam żeby miała jakąś nietypową reakcję.zauważyłam jednak ,że szczypie po nałożeniu ale czerwona nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuu mnie ta maseczka bardzo przypadła do gustu, a przeyznam się, że mam dość wrażliwą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam tę maseczkę i również odradzam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. maseczki nie używałam, ale z Alterry poparzyły mnie aloesowe chusteczki, więc możliwe, że w składzie była jakaś podobna mieszanka (wybuchowa ;])

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusteczki od nich mam ale też nie do cery używam do czyszczenia rąk ;)

      Usuń
  6. Hoduję przez samo H

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam.. używałam nawilżającej w niebieskim opakowaniu, i nie podrażniła mnie, ale super nawilżenia też nie było :)
    http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na moim blogu pisałam o tym i pokazywałam kawałek poparzonej twarzy. Straszne doświadczenie, po tym zobaczyłam popękane naczynko na policzku i na stałe zniechęciłam się do tej marki. Może skuszę się jedynie na olejki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie widziałam, ja miałam coś podobnego, olejek mam jest oki ale uważaj na mleczko do demakijażu brzoskwiniowe również jakaś masakra

      Usuń
  9. ja miałam ja tez i myslalam ze to moja skóra tak zareagowała po prostu na aloes i cos z tej maseczki... mialam lekko podrażniona twarz wlaśnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już o niej i omijam szerokim łukiem ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ją w ręce i zrezygnowałam. Jak widać dobrze zrobiłam....

    OdpowiedzUsuń
  12. maseczka tragedia, niestety, ale rowniez mialam po niej uczulenie, twarz czerwona jak burak... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...