6 kwietnia 2012

Lirene Dermoprogram - kremy przeciwzmarszczkowe 40+ i 60+





Sesesese długo czekałam na tą recenzje, ale szybciej nie mogłam, i teraz wielkie wow!
Ja używałam tego kremu, nie dałam mamie, babci dałam ten 60+ i o nim tutaj też będzie ponieważ kremy są porównywalne. Powiedzmy że babcia ogólnie poinformowałam mnie o kremie i jego działaniu a ja ocenie go od strony składu. Odrazu mówię obejrzałam skład, i zdecydowałam czy oki czy nie. Babcie uczuliło! O zgrozo! Mnie nie a też alergik jestem :)


No to tak:

Jeśli chodzi o plusy:
- kremiki ładnie pachną
- dobrze nawilżają
- łatwo się nakładają
- nie są tłuste można je stosować na dzień
- niska cena
- są wydajne
- opakowania mimo iż plastikowe są wytrzymałe



*oczywiście kwestie zmarszczek pomijami - krem ich nie usuwa, a nie mam na tyle głębokich żeby je wyrównał.
Babci nie zlikwidował zmarszczek ale lekko poprawiła się elastyczność.



Jeśli chodzi o minusy - nie jest ich dużo ale za to bardzo ważne:
- słaby skład
- kremy uczulają



Jeśli mam być szczera nie polece go boję się że kogoś też uczuli.
Opinia jest szczera także widzicie że są to kosmetyki które dostałam do testowania a w recenzji nie ma samych och ! i Ach !

2 komentarze:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...