3 kwietnia 2012

Pharmaceris, Fluid matujący z laktoflawiną SPF 20

Dziś o podkładzie z Pharmaceris – byłam zadowolona z poprzedniego podkładu czas na ten matujący mimo iż wolę zimą podkłady nawilżające, zaczełam już testować te matujące, są bardzo fajne na lato, jako posiadaczka suchych policzków i normalnej strefy T taki podkład daje mi możliwość zrezygnowania z pudrów sypkich lub prasowanych ponieważ nie mam takiej potrzeby.



Opis:

Fluid zapewnia efekt zmatowienia skóry i trwały 10-godzinny makijaż. Zawiera kompleks współdziałających ze sobą składników długotrwale matujących i przywracających naturalną równowagę skóry nawet w warunkach stresowych.Unikalna kompozycja pigmentów doskonale wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości cery nie powodując efektu maski. Zawarta laktoflawina wpływa na zwiększenie energii komórkowej, stymuluje proces dogłębnej regeneracji i wygładzania skóry. Wzmacnia mechanizmy obronne skóry i sprawia, że jest mniej podatna na czynniki zewnętrze i podrażnienia. Lekka konsytencja fluidu opartego na technologii SoFTBase nie obciąża skóry oraz nie zatyka porów pozwalając jej oddychać.

Zawartość fotostabilnych filtrów UVA i UVB zapewnia ochronę przed szkodliwymi skutkami promieniowania słonecznego. Beztłuszczowy. Niekomedogenny. Ochrona przed UVA/UVB.


Skład :
E1536 - 1538, Aqua, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate,

Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Triethylhexanoin,

Lauryl PEG-9 Polydimethysiloxyethyl Dimethicone, Titanium Dioxide,

Methyl Trimethicone, Dimethicone/ PEG-10/ 15 Crosspolymer, Acrylates/ Dimethicone Copolymer,

Sodium Chloride, Polyglyceryl-3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Aluminum Hydroxide,

Stearic Acid, Triethoxycaprylylsilane, Sodium Citrate, Ethylhexylglycerin, Sorbitol, Glycerin, Lecithin,

Tocopherol, Riboflavin, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Dipropylene Glycol, CI 77891,CI 77492, CI 77491,  CI 77499



Ja posiadam nr 2 lepszy będzie na lato teraz muszę używać samoopalacza, kolor ładny bez różowych tonów, nie za żółty, ale szkoda że jest tak mała opcja kolorystyczna(3 kolory ) Zacznę od minusów są 2 : mała kolorystyka o której wspomniałam przed chwilą i  ciemnieje na twarzy tak samo jak ten nawilżający.Podkład dobrze się rozprowadza nie tworzy smug, dobrze komponuje się ze skórą, ma ładny kolor, dość dobrze kryje niedoskonałości i nie podkreśla zmarszczek. Dodatkowo nie zapycha, podkład na pewno jest wydajny ma fajne opakowanie z pompką która ułatwia aplikacje. Dość długo się utrzymuje na mojej twarzy.

Czyli ogólnie podkład jest porządku ma swoje wady ale również wiele zalet.

7 komentarzy:

  1. świetny jest, lubię go
    tak samo jak kryjący

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywalam wersji nawilzajacej z sylimaryna i jestem nim zachwycona:D Teraz planuje wlasnie zakup wersji matujacej. Od jakiegos czasu mam dobra relacje z podkladami Pharmaceris i licze, ze sie to nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię i ten nawilżający i ten matujący ;)

      Usuń
  3. Gdyby tylko ich najjasniejszy kolor byl polowe jasniejszy na pewno skusilabym sie na ich podklady. I sadzac po recenzjach byly by pewnie wszystkie 3. Niestety kolor nie pasuje wiec nie ma co na sile kupowac. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ciekawie, jak dla mnie wersja kryjąca była super i nie ciemniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba bedzie przestestowac, moze trafie na swoj ideal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go też nr 02 i jest porządny, tylko w moim przypadku wogule nie matuje. Bez pudru niesety się nie obędzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...