16 kwietnia 2012

" ZAMKNIJ SIE....."

Wzięło mnie coś na czytanie książek, obojętnie co mi wpadnie w rękę i spodoba mi się tytuł albo okładka ( taaaa - nie oceniaj książki po okładce ;)) czytam. Dziś trochę na temat książki "Zamknij się, przestań narzekać i zacznij żyć". Piękny tytuł prawda? Nie jest to typowy poradnik, który wciska kit że po przeczytaniu tej książki nagle będziesz piękny,zdrowy,bogaty. Ale autor piszę "prosto z mostu" nie patyczkuje się z odbiorcą. Daje do zrozumienia że to od Nas wiele zależy. Natomiast wskazuję błędy często popełniane przez ludzi i pokazuję obraz nieudolności ludzi.Tytuł książki to myśl przewodnia .Najbardziej z całej książki podobają mi się cytaty, można znaleźć coś ciekawego (przewodniego) na każdy dzień.Książka jest cała pozakreślana kolorowymi flamastrami - jest też miejsce do pisania, dlatego tej książki nie pożyczam.Myślę że warto zainwestować w tą książkę ona pomaga przypomnieć sobie niektóre rzeczywiste sprawy, spojrzeć na nie troszkę inaczej. Mimo tego iż polecam tą książkę nie zgadzam się z autorem w  100% ,jest jedna czy dwie kwestie które chętnie bym z nim przedyskutowała. Ja swoją książkę kupiłam w Empiku także myślę że tam ją na pewno znajdziecie. A może miałyście okazje ją czytać ? Co myślicie?






2 komentarze:

  1. Pan z okładki wygląda trochę groźnie, jednak chętnie bym przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...